Διάρκεια: 3 ώρες

Κάθε μέρα πουλάμε: τις ιδέες μας, τις απόψεις μας, τα έργα μας, τη δουλειά μας. Και ενώ μπορεί να γνωρίζουμε σε βάθος την αξία αυτού που προσφέρουμε, πολλές φορές δυσκολευόμαστε να επικοινωνήσουμε, ή να πείσουμε τον ενδιαφερόμενο ότι αυτή η πρόταση ανταποκρίνεται στις ανάγκες του. Στόχος της ενότητας είναι να μάθετε τις δεξιότητες που χρειάζονται για να προσεγγίζετε τους πελάτες σας, πώς να χτίζετε σχέσεις εμπιστοσύνης και πώς να επικοινωνείτε μαζί τους με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών τους αλλά και τους δικούς σας επαγγελματικούς στόχους.

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσετε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε και να παρουσιάσετε μια λύση με αξία την οποία μπορείτε να πουλήσετε είτε σε πελάτη είτε στον προϊστάμενό σας, χρησιμοποιώντας για παραδείγματα περιπτώσεις προώθησης υπηρεσιών στο διαδίκτυο.

Θεματολογία

  • How the majority of employees get in to sales
  • Who you are: Look into your company and your specific job description. Adjust accordingly your appearance, body language, sincere speaking, straight look, listening, comprehending, asking, writing down
  • What product/service do you sell?
  • Prepare: Who do you meet to sell
  • How and where do you find your next clients
  • How to communicate for your next appointment/new business
  • How to get prepared for your meetings
  • Be prepared for any kind of client you might meet
  • Case Studies on different clients
  • Staying in touch
  • When and how to get feedback
  • How and when to get feedback from negative persons
  • How to keep the sales coming in from satisfied clients
  • Workshop: Communications, actions and activities for serving different clients and deals

 Εισηγήτρια: Βίκυ Παρθένη, Advertising Director, Prime Applications SA (Newsbeast.gr)