GDPR and Digital Marketing

21, 23, 25 Μαΐου 2018
9 ώρες 19:00-22:00

Τί χρειάζεται να γνωρίζει ο επαγγελματίας marketer για το GDPR

Δεν χρειάζεται πανικό: το GDPR είναι μια ευκαιρία για ποιοτικότερο marketing και όχι μια τιμωρία ή ένα περιοριστικό μέτρο για το marketing της επιχείρησής σας. Ούτως ή άλλως κανόνες για την προστασία της ιδιωτικότητας των προσωπικών δεδομένων υπήρχαν και πριν, απλά τώρα γίνονται πιο ξεκάθαροι και επιβάλλεται η συστηματική τήρησή τους.

Στο σεμινάριο θα εντοπίσετε τα σημεία εκείνα του κανονισμού που πρέπει να προσέξετε όταν σχεδιάζετε και τρέχετε καμπάνιες, όταν επικοινωνείτε με το κοινό σας, όταν συλλέγετε πληροφορίες και δεδομένα που το αφορούν μέσω ψηφιακών μέσων και όταν συνεργάζεσθε με τρίτους (π.χ. digital agencies, digital platforms, tools κλπ). Το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να βάλετε μια τάξη στα δεδομένα πελατών σας, να τρέχετε καμπάνιες και να επικοινωνείτε με το κοινό σας με καλύτερη στόχευση, αποτελεσματικότητα, λιγότερο κόστος και λιγότερο ρίσκο.

Είτε η επιχείρησή σας ακολουθεί ήδη κάποιες διαδικασίες προστασίας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων των πελατών σας, είτε τώρα ξεκινάτε να στήνετε στρατηγική digital marketing, το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαμορφώσετε τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε ο δρόμος για την συμμόρφωση να είναι ευκολότερος, πιο σύντομος και ασφαλής.

Συγκεκριμένα, το σεμινάριο θα εστιάσει σε:

  • Βασικά σημεία του κανονισμού που αφορούν τα δεδομένα πελατών και δεδομένα που είναι χρήσιμα για το marketing
  • Διαδικασίες στο marketing που πρέπει να αλλάξουν ή να συμμορφωθούν με τον κανονισμό
  • Τακτικές/ενέργειες marketing που επηρρεάζονται από τον κανονισμό και πώς πρέπει πλέον να σχεδιάζονται
  • Εργαλεία για την συμμόφωση με το GDPR
  • Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα προς αποφυγή
  • Δημιουργία ενός οδηγού με συγκεκριμένα βήματα για την συμμόφωση διαδικασιών και ενεργειών marketing με το GDPR

Περιεχόμενα

Σχετικά με το GDPR

  • Σύντομη εισαγωγή στον νέο Κανονισμό: τι ισχύει σήμερα και τι αλλάζει με την εφαρμογή του GDPR
  • Προσωπικά Δεδομένα και Διαχείριση
  • Ρόλοι: Controllers & Processors 
  • Privacy Rights
  • Υποχρεώσεις οργανισμού

GDPR και Marketing

  • Ποιες προκλήσεις και δυσκολίες αντιμετωπίζει πλέον ο σύγχρονος marketer για την εφαρμογή του Κανονισμού
  • Συγκατάθεση
  • Cookies
  • Opt in / Opt Out
  • E-mail Marketing 
  • Διαφήμιση

Εργαλεία GDPR

Data Breaches

Μελέτες περιπτώσεων και παραδείγματα προς αποφυγή

  • Cambridge Analytica
  • Grindr
  • MyFitnessPal

Οδηγός marketing για την συμμόρφωση με το GDPR

Το GDPR ως ευκαιρία

To σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Marketing Managers
  • Media Managers
  • Account Managers
  • Digital marketers
  • E-commerce professionals
  • Social Media professionals
  • Digital agencies
  • Web developers, και σε όσους ασχολούνται με marketing και διαφήμιση στο διαδίκτυο

Εισηγήτρια: Βίκυ Ντάλλας, Founder, CEO, 9AM.

Βίκυ Ντάλλας, Founder, CEO, 9AM.

Η Βίκυ είναι ιδρύτρια της 9AM.gr (Εταιρεία Κατασκευής Web Applications). Σπούδασε στην Αγγλία - Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Masterσε E-Commerce και έκανε Master στην Ελλάδα σε Business Administration (MBA). Από το 2009 ασχολήθηκε με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 ξεκίνησε το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com) που βοηθάει στο Conversion των Ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες τους για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν E-mails.

Image from: https://pixabay.com/en/regulation-gdpr-data-protection-3246979/