The HAU digital team

Συνεργαζόμαστε αποκλειστικά με επαγγελματίες της αγοράς που εκπροσωπούν πρωτοπόρα digital agencies, εκδοτικούς οίκους που δραστηριοποιούνται δυναμικά στο internet, και εξειδικευμένους συμβούλους στο χώρο του digital marketing και του internet.

Image

Konstantinos Androutsos

Digital Marketing Director & Strategist, Greek Internet Marketing
Ο Κωνσταντίνος συναρπάζεται από τους αριθμούς, ενώ τα τελευταία «αρκετά χρόνια» συγκαταλέγεται στους Digital Marketing Oriented Professionals. Ασχολείται με την ανάλυση δεδομένων και με την χάραξη στρατηγικής σε διαδικτυακές επιχειρήσεις. Ήδη από το 2005 ασχολείται με το ψηφιακό marketing, ενώ οι σπούδαζε ακόμα Εφαρμογές Πληροφορικής στην Διοίκηση & την Οικονομία.
 
Η τεχνολογία και λόγω σπουδών είναι ένας τομέας που τον ενδιαφέρει πολύ καθώς εργάζεται για λίγο καιρό στο ΙΤ της Ασφαλιστικής Εταιρίας Ευρωπαϊκή Πίστη Asset Management AEDAK, αλλά η μοιραία σχέση με το Marketing θα τον κερδίσει όταν αναλαμβάνει τη θέση του Chief Marketing Officer στην Ellispoint.gr όπου θα δουλέψει σε όλο το φάσμα του digital marketing με έμφαση σε στρατηγική, επικοινωνία, περιεχόμενο, διαφήμιση και social media.
Image

Vicky Dallas

9AM (Tailor Made Web Applications) + Appocalypsis (Conversion Rate Optimization & Lead Generation Tools)

Η Βίκυ Ντάλλας, σπούδασε στην Αγγλία - Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Master σε E-Commerce.

Επιστρέφει στην Ελλάδα το 2006 και δημιουργεί την 9AM (Εταιρεία Κατασκευής Web Applications).  Το 2007 παράλληλα με τη 9AM κάνει Master σε Business Administration (MBA) στο ALBA Graduate Business School το οποίο ολοκληρώνει το 2009. 

Κύρια δραστηριότητά της είναι η 9AM που έχει εξειδικευτεί στην κατασκευή Tailor Made Web Applications + Websites. Αλλά από το 2009 ασχολείται και με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 ξεκινά το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com) που βοηθάει στο Conversion των Ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν E-mails.

Image

Damianos Giannakis

Hellenic American University
Ο Δαμιανός Γιαννάκης είναι κάτοχος Διδακτορικού (Ph.D) και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (Mphil) στο Μarketing και μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Postgraduate Business Diploma) από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde. Κατέχει επιπλέον, πιστοποίηση εκπαιδευτή (Train-the-Trainer Certificate) από το πανεπιστήμιο του Τhames Valley στο Λονδίνο. Εργάστηκε για 13 χρόνια στον τομέα των πωλήσεων, όπου κατείχε διευθυντικές θέσεις (operations manager, customer service manager).
Image

Alexandros Karampelas

Digital Marketing Manager - EXUS

Ο Αλέξανδρος Καράμπελας έχει σπουδάσει Business Administration και από νεαρή ηλικία ασχολήθηκε με την οικογενειακή επιχείρηση Fashion Revolution by GK σαν Store Manager,  η οποία δραστηριοποιούταν στον χώρο της μόδας με μεγάλες συνεργασίες όπως Lakis Gavalas, Moschino, Nikos Apostolopoulos, Cinema by Panos Zinas, Dr Martens, Converse, Cavalli και άλλες.

Έχει αποκτήσει εμπείρια σε Marketing, Sales, Management & Business Development μέσα απο διάφορες διοικητικές θέσεις σε γνωστές επιχειρήσεις όπως ICAP SA, Lakis Gavalas SA, N. Stravrolopoulos Law Firm και άλλες.

Image

Dimitris Nikolakopoulos

Commercial & Business Development Director Atticamedia Group (Print/Digital), Capital.gr

Ο Δημήτρης Νικολακόπουλος σπούδασε επικοινωνία στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος με εξειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Πολιτικές επιστήμες.  Ευτυχώς για το χώρο των digital media και ίσως και για τον ίδιο, δεν τον κέρδισε η πολιτική.

Ξεκίνησε το 1998 στο τμήμα Διαφήμισης της ΙΜΑΚΟ όπου έμεινε μέχρι το τέλος του 2005 συμβάλλοντας στην εμπορική εκτόξευση των περιοδικών Big, Active, Pink, Nitro, Esquire, Downtown, Pink Woman, Car, Lipstick, Cover story, Golden List καθώς και των ραδιοφωνικών  σταθμών Nitro 102,5 και Sfera 102,2.

Παλεύοντας να ανακαλύψει την καινούργια πρόκληση, κάνει ένα gap year στη Citibank όπου ανέλαβε το περιοδικό της Τράπεζας (Signature Exclusive). Επιστρέφει το 2006 στα ΜΜΕ, ως υπεύθυνος Διαφήμισης του περιοδικού Playboy και Prestige των Αττικών Εκδόσεων, αποδυκνείοντας την αγάπη του προς τις γυναίκες αλλά κυρίως την ικανότητά του να απογειώνει τα διαφημιστικά έσοδα «δύσκολων niche» τίτλων.

Συνεχίζει στο Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη (ΔΟΛ) ως Διευθυντής Διαφήμισης Ψηφιακών Μέσων κάνοντας το πιο μεγάλο και πιο μακροχρόνιο βήμα στην επαγγελματική του πορεία αναλαμβάνοντας τα: www.in.gr , www.tovima.gr , www.tanea.gr , www.marieclaire.gr , www.cosmopolitan.gr , www.vita.gr , www.imommy.gr , www.gamos.gr , Helioskiosk , Mousa by Marieclaire, www.diakopes.gr, www. exedrasports.gr.

Η εφαρμογή της τεχνολογίας στον εκδοτικό χώρο τον συναρπάζει και παρακολουθώντας ως μέλος των IAB, OPA και FIPP σεμινάρια σε Ευρώπη και Αμερική συνειδητοποιεί ότι το μέλλον τόσο το δικό του όσο και των Εκδοτικών Οργανισμών βρίσκεται στη σωστή προσαρμογή των τεχνολογιών στα δεδομένα των παραδοσιακών media.

Εντάσσεται στον όμιλο Λυμπέρη βάζοντας την υπογραφή του στην οικοδόμηση του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και ραδιοφώνων φέρνοντας στην ελληνική ψηφιακή αγορά τα: www.vogue.com , www.glamour.com , www.menshealth.gr , www.myself.gr , www.argiro.gr, www.mynextcar.gr , athens daily secret , best radio 92,6  και Vfm 88,3, και...

Image

Angelos Nikolopoulos

Directbookings (Digital Hospitality Marketing Experts)
Ο Άγγελος Νικολόπουλος είναι ιδρυτής και Digital Strategist στην Directbookings, του πιο γρήγορου αναπτυσσόμενου Hospitality Digital Marketing Agency στην Ελλάδα, το οποίο εστιάζεται στο travel industry αποκλειστικά, διαχειρίζοντας μεγάλα ξενοδοχειακά Brands και προσφέροντας υπηρεσίες όπως Business Strategy, Advertising, User Experience και Data Analysis.
Image

Vicky Partheni

Advertising Director, Prime Applications S.A. (newsbeast.gr)
Η Βίκυ Παρθένη είναι η Advertising Director στην Prime Applications S.A (newsbeast.gr, news.gr, weather.gr, Sidagi.gr και Baby.gr). Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Ναυτιλιακά αλλά την κέρδισε η αγάπη της για την έρευνα και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και αργότερα η πώληση. Η Βίκυ εργάζεται τα τελευταία 20 χρόνια αποκλειστικά στις πωλήσεις.
Image

Dimitris Pefanis

Director, Insider.gr

O Δημήτρης Πεφάνης σπούδασε Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σε New Media Journalism από το Emerson College των Ηνωμένων Πολιτειών.

Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος στην Ελλάδα και στις Ηνωμένες Πολιτείες καλύπτοντας μεταξύ άλλων θέματα τεχνολογίας, οικονομίας και ψηφιακών μέσων.

Ξεκίνησε την καριέρα του το 1998 στο Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη και το 2007 αφιερώθηκε στα ψηφιακά μέσα ξεκινώντας ως αρχισυντάκτης της ψηφιακής έκδοσης της εφημερίδας  (tanea.gr)., για να αναλάβει το 2011 τη διεύθυνση του in.gr, ενός από τα πρώτα και «θρυλικά» web portals στην Ελλάδα.

Το 2015 αναλαμβάνει Γενικός Διευθυντής του Insider.gr, ένα από τα σημαντικότερα οικονομικά sites της χώρας.

Image

Stella Rapti

Εκδότρια Γυναικείων Τίτλων Print-Digital, Αττικές Εκδόσεις

Η Στέλλα Ράπτη δε σπούδασε ποτέ αυτό που ήθελε – αλλά και ποτέ δεν είναι αργά -  και βρέθηκε να δουλεύει στο χώρο που πάντα θεωρούσε ότι δεν της ταίριαζε καθόλου. Μετά από το πρώτο πτυχίο από το Ιστορικό-Αρχαιολογικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και αρκετά ακόμη (πτυχία) σε Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ισπανικά προσγειώθηκε στο Παρίσι για να κατακτήσει άλλο ένα από το τμήμα Μετάφρασης και Διερμηνείας του Dauphine/Sorbonne.

Σε μια περίεργη προσωπική στροφή στην καριέρα της, πέρασε 1 ½ χρόνο στη Citibank από όπου έφυγε διαμαρτυρόμενη για τον πολύτιμο χρόνο που έχασε εκεί. Η ζωή τα έφερε έτσι που τελικά από τη θέση της διευθύντριας και αργότερα Εκδότριας των γυναικείων περιοδικών των Αττικών Εκδόσεων ξαναθυμήθηκε και εφάρμοσε όλα όσα είχε μάθει στην τράπεζα.

Ξεκίνησε κάνοντας μεταφράσεις για το περιοδικό Elle τον Οκτώβριο του 1993, πολύ σύντομα πήρε τη θέση της επιμελήτριας ύλης ενώ ταυτόχρονα άρχισε να αρθρογραφεί στο Ε της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας. Από το Μάιο του 1995 εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της Madame Figaro που μόλις είχε κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Σήμερα εργάζεται ακόμη στον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων ως Εκδότρια των περιοδικών Madame Figaro, Mirror, Celebrity, Shape, Missbloom Trendbook καθώς και των ψηφιακών μέσων www.missbloom.gr, www.madamefigaro.gr, www.yupiii.gr, και www.shape.gr.

Η πιο συναρπαστική στιγμή στην καριέρα της ήταν...
Image

Vassilis Stathopoulos

Head of Growth, GrowthRocks

Ο Βασίλης Σταθόπουλος, αν και είναι από τους νεαρότερους σε ηλικία εισηγητές που συνεργαζόμαστε στα Digital Marketing εκπαιδευτικά προγράμματά μας, είναι από τους λίγους που έχουν ξεκινήσει εξ αρχής την καριέρα τους στο συγκεκριμένο πεδίο, αποκτώντας εξειδίκευση στο Growth Marketing και Content Marketing καθώς και πιστοποιήσεις του χώρου.

Ο Βασίλης έχει θέσει εξ’αρχής στόχο της καριέρας του το να βρεθεί ανάμεσα στους καλύτερους Digital Marketers σε όλο τον κόσμο.

Γι’αυτό και παράλληλα με τις σπουδές του στο Τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διετέλεσε πρόεδρος του Δ.Σ. του ThinkBiz, του πρώτου συλλόγου νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, με projects όπως το CruiseInn, Datathon και το Day in a startup, ενώ ανήκει στους διοργανωτές του Athens Startup Weekend University.

Έχοντας πάντα το μικρόβιο της καινοτομίας στο αίμα του, το 2016 τον κέρδισε το Growth Marketing, όταν ξεκίνησε ως Growth Marketer στη GrowthRocks, το πρώτο Growth Hacking Marketing Agency στην Ελλάδα. O Βασίλης πολύ γρήγορα κατέκτησε τη θέση του Head of Growth, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη international εταιριών και startups όπως η Nestle, η Nokia, η Oriflame, η GE Healthcare, η Airtickets και πολλές ακόμη, μέσω στοχευμένου Digital Marketing και Growth modeling.

Image

Makis Themelis

CEO, GrowthRocks

Ο Μάκης Θέμελης είναι ένας από τους πλέον έμπειρους επαγγελματίες στην Ελλάδα με εξειδίκευση σε digital marketing, digital transformation strategies, digital sales, advertising & media, e-commerce, m-commerce, SaaS και με μακρά προϋπηρεσία σε διάφορους κλάδους του λιανεμπορίου, τηλεπικοινωνιών, αθλητισμού και παροχής υπηρεσιώ digital marketing & sales, loyalty, retention & omnichannel marketing.

Σπουδάζει Ευρωπαϊκές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Μαδρίτης και στο University of Essex και κάνει ένα μεταπτυχιακό σε International Business Relations στο Warwick Business School.

Ξεκινά την καριέρα του στη Citibank ως Key Account Sales & Marketing Executive στο Τμήμα International Personal Banking. Γρήγορα όμως αφήνει τον χρηματοοικονομικό κλάδο για να μπει στο συναρπαστικό κόσμο του εμπορείου και συγκεκριμένα στις πωλήσεις στην Marcus Evans και στην India Foxtrot, θυγατρική των eBay/iForce/Oracle, ως Senior European Business Development Manager.

Image

Karolos Tsiligirian

CEO, GIM - Greek Internet Marketing

Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν το 2009 ξεκινά την GIM-Greek Internet Marketing με σκοπό να κάνει γνωστή στην Ελλάδα την τέχνη και την επιστήμη του digital marketing.

Σπούδασε στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Τμήμα Οικονομίας και Ανάπτυξης αλλά γρήγορα τον κέρδισε ο χώρος των επιχειρήσεων, όπου με την ομάδα της GIM ανέλαβε την προώθηση πολλών επιχειρήσεων σε διάφορους κλάδους, συνδυάζοντας στρατηγικά διαφορετικές Internet Marketing τεχνικές. 

Ο Κάρολος έχει διαχειρισθεί σύνθετα projects σε Website Programming, και Website Development. Διαθέτει πλούσια εμπειρία σε e-commerce projects, SEO και Conversion Rate Optimization.

Image

Kostas Tsitsas

Editor in Chief, Esquire.gr, AskMen.gr, Αττικές Εκδόσεις

Ο Κωνσταντίνος Τσίτσας ανατράφηκε μέσα στα ΜΜΕ. Το 1989, 17 ετών, ξεκίνησε να εργάζεται στην εφημερίδα Επικαιρότητα σπουδάζοντας παράλληλα δημοσιογραφία στον Ευρωπαικό Εκπαιδευτικο Οργανισμό. Έπειτα από ένα σύντομο πέρασμα από το το ραδιόφωνό και τη συχνότητα του Ελλάδα FM 88,3, ανακαλύπτει τον κόσμο των περιοδικών στις Εκδόσεις Λυμπέρη. Εργάζεται στο εβδομαδιαίο περιοδικό Εγώ πριν μεταπηδήσει στο αντρικό life style και στο περιοδικό Status. Το 1996, παραιτείται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων για να μπει στην ομάδα που επαναλανσάρει το ξεπεσμένο τότε ελληνικό Playboy υπό τις Αττικές Εκδόσεις, του οποίου αναλαμβάνει αργότερα την αρχισυνταξία.

Το 2000 μεταπηδά στον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη και ως Διευθυντής Σύνταξης συμμετέχει στο επαναλανσάρισμα του εβδομαδιαίου περιοδικό Ταχυδρόμος με την εφημερίδα Τα Νέα.
Image

Savvas Zortikis

CEO, ViralLoops

Ο Σάββας βοηθά επιχειρήσεις και startups που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόρειο να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση με τεχνικές viral marketing και word of mouth.

Αυτό το πραγματοποιεί καθημερινά με πελάτες κυρίως του εξωτερικού μέσω της Viral Loops, μιας all-in-one viral marketing platform την οποία ανέπτυξε και συνεχίζει να την εξελίσει με μια ομάδα digital & growth marketers. 

Ο Σάββας είναι συνιδιτής ακόμα τριών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της GrowthRocks, του πρώτου Growth Hacking Marketing Agency στην Ελλάδα. Μέχρι να ασχοληθεί με την Viral Loops έκανε ένα ενδιαφέρον ταξίδι στο κόσμο του digital marketing ξεκινώντας πρώτα τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Πειραιά στο Τμήμα Βιομηχανικών Σπουδών και Τεχνολογίας.

Εξειδικεύεται και στο web development και λίγο πριν αποφοιτήσει ξεκινά ως Operations Assistant και Process Improvement Coordinator στην Label Experts, μετά εργάζεται για λίγο χρονικό διάστημα στην iDocs ως Applications Assistant και κατόπιν στην segmatiX ως Product Marketing Manager.

Παράλληλα παίζει μουσική με την μπάντα του. Και η μπάντα, η οποία αποτελείται επίσης από έναν Φυσικό, έναν Μαθηματικό κι έναν Designer, αλλάζει απρόσμενα αλλά ευχάριστα τον προσανατολισμό της και ξεκινά το πρώτο Growth marketing agency στην Ελλάδα με συνιδριτή τον Σάββα Ζορτίκη και ιδρυτή και CEO, τον Θοδωρή Μουλό.

Σε όλη τη πορεία του μέχρι και την GrowthRocks, αναπτύξει marketing automation καμπάνιες μεγάλων οργανισμών και επιχειρήσεων, όπως η BMW Σουηδίας και Carrefour Ελλάδος, σε περισσότερες από 16 χώρες. Η γρήγορη ανάπτυξη της GrowthRocks, οδηγεί και στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας referral marketing, η οποία γίνεται η αυτόνομη και εξαιρετικά επιτυχημένη startup Viral Loops με CEO τον Σάββα.