Influencers Marketing

Το απόλυτο "Game Changer" στον τρόπο προώθησης!

Νέο τμήμα θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο

Οι επιχειρήσεις ανέκαθεν χρησιμοποιούσαν και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν και σήμερα γνωστά πρόσωπα και επωνύμους για να περάσουν μηνύματα.

Ποιοι είναι όμως οι influencers σήμερα; Είναι οι επώνυμοι ή τα «παιδιά της διπλανής πόρτας»; Ποιοι έχουν τη δύναμη να μιλήσουν τη γλώσσα του πελάτη; Να μπουν στην καθημερινότητά του; Ποιους ακολουθεί το κοινό στα social media; Πόσο αξίζει να επενδύσεις σε έναν influencer και τι αμοιβές ζητούν;

Σε αυτό το σεμινάριο θα εξετάσουμε τι είναι το influencer marketing, πώς ξεκίνησε και πώς έχει μετεξελιχθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, πώς το χρησιμοποιούν στο media mix τους εταιρείες-κολοσσοί αλλά και εταιρείες μικρού βεληνεκούς, καθώς και τις τάσεις του 2019 στο χώρο αυτό.

Μέσα από case studies θα μελετήσουμε στρατηγικές και τακτικές για το καλύτερο δυνατό αποτελέσμα και κυρίως τρόπους αποτίμησης και σωστού monetization.

Στο τιμόνι του σεμιναρίου η Στέλλα Ράπτη, μία από τις πιο έμπειρες εκδότριες γυναικείων περιοδικών print-digital στην Ελλάδα.

Guests:  Έμπειροι marketers και influencers που θα μιλήσουν για δοκιμασμένες και επιτυχημένες πρακτικές influencer marketing.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Marketers που θέλουν να εντάξουν influencers στο στρατηγικό τους πλάνο.
  • Επιχειρηματίες που θέλουν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο άλλη μια δυνατότητα του ψηφιακού marketing.
  • Απόφοιτους εκπαιδευτικών προγραμμάτων Digital Marketing Certificates ή Diplomas.
  • Influencers που επιθυμούν να μάθουν πώς σκέφτεται η αγορά για αυτούς και πώς να κεφαλαιοποιήσουν τη γνώση αυτή εκ των έσω.
  • Wanna be influencers : bloggers, social media lovers, millennials και gen-Zs που βλέπουν το influencer marketing ως βασικό συστατικό της μελλοντικής τους καριέρας.

Tι θα μάθεις:

  • Θα αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις πάνω στο influencer marketing, από τα προφανή (πώς επιλέγω τον σωστό influencer) μέχρι τα πιο περίπλοκα θέματα που θα αντιμετωπίσεις στη συνεργασία σου μαζί τους (Return on Investment & KPI’s)
  • Θα ενημερωθείς και θα μάθεις να χρησιμοποιείς εργαλεία για να σχεδιάζεις την κατάλληλη και πλέον κερδοφόρα στρατηγική για το προϊόν ή την υπηρεσία σου.
  • Θα έχεις τη μοναδική ευκαιρία να συναντήσεις αποκλειστικά προσκεκλημένους top marketers και influencers και να μάθεις από πρώτο χέρι για τις επιλογές τους που στέφθηκαν με επιτυχία.

Περιεχόμενα

  • Τι είναι και τι δεν είναι influencer marketing
  • Κριτήρια επιλογής του σωστού influencer
  • Εργαλεία και κριτήρια αξιολόγησης για maximum ROI
  • Μέτρηση αποτελεσματικότητας σε όλες τις πλατφόρμες
  • Σχεδιασμός σωστής και επιτυχημένης Influencer Marketing Campaign
  • Διαπραγμάτευση αμοιβών και επαγγελματικές συμφωνίες
  • Ανάλυση και reporting

Η εισηγήτρια: Στέλλα Ράπτη

Εκδότρια Γυναικείων Τίτλων Print-Digital, Madame Figaro, Miss Bloom, Celebrity, Αττικές Εκδόσεις

H Στέλλα Ράπτη έχει τελειώσει τη Φιλοσοφική και διερμηνεία-μετάφραση στο École d’ Interprètes et de Traducteurs στη Σορβόννη. Εργάστηκε για λίγο στον τραπεζικό τομέα αλλά μεταπήδησε γρήγορα στις εκδόσεις και συγκεκριμένα στο περιοδικό Elle. Συνέχισε στα γυναικεία περιοδικά και παράλληλα και στην Ελευθεροτυπία, ενώ από το 1995 ξεκίνησε στο Madame Figaro απ’ όπου πέρασε απ' όλα τα στάδια παραγωγής έως αρχισυντάκτρια και μετά έγινε διευθύντρια στο περιοδικό Mirror. Κατόπιν ξεκίνησε και το Celebrity, ένα αμιγώς «ελληνικό» περιοδικό, και έγινε διευθύντρια σε όλα τα γυναικεία περιοδικά των Αττικών Εκδόσεων. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με ιδιαίτερο πάθος και με το ψηφιακό κομμάτι των περιοδικών (websites, social media).