Retention Marketing

Πώς θα «κρατήσεις πιστούς» τους πελάτες σου. Πώς θα εμπιστευθούν το brand σου.

Νέες ημερομηνίες θα ανακοινωθούν τον Οκτώβριο

Το τελευταίο διάστημα διαβάζουμε και ακούμε ξανά και ξανά σε blogs, επιστημονικά άρθρα, αλλά ακόμη και ως θέμα στο εβδομαδιαίο marketing meeting που κάνουμε στην εταιρεία μας, τον «μυστηριώδη» όρο του Retention Μarketing.

Το 16ωρο σεμινάριο παρουσιάζει σε βάθος πώς μπορούμε να σχεδιάσουμε μια στρατηγική retention marketing, ποιο ρόλο και τι βάρος έχει μέσα στο ευρύτερο μείγμα marketing, ποια κανάλια χρησιμοποιούνται (online, offline, omni-channel) και ποιες είναι οι πλέον δοκιμασμένες τεχνικές retention marketing που χρησιμοποιούν σήμερα έμπειροι marketers, όπως: μηχανισμοί για προσωποποιημένες καμπάνιες, retaining programs, post-purchase follow-ups, loyalty programs, rewarding mechanisms κ.ά.

Τι χρειάζεται για να συμμετέχεις;

Βασικές γνώσεις marketing/πωλήσεων/διαφήμισης είναι επιθυμητές. Το σεμινάριο απευθύνεται σε marketers, digital marketers, brand managers, στελέχη πωλήσεων, επαγγελματίες πληροφορικής που ασχολούνται με συστήματα πωλήσεων, επιχειρηματίες που θέλουν να έχουν καλύτερο έλεγχο του πελατολογίου τους.

Τι οφέλη θα αποκομίσεις

  • Θα εκτιμήσεις την αξία του customer retention σε σχέση με το customer acquisition
  • Θα είσαι σε θέση να σχεδιάσεις στρατηγικές retention marketing στο πλαίσιο ενός marketing plan
  • Θα είσαι σε θέση να επιλέξεις τα κατάλληλα κανάλια επαφής με τον πελάτη για να τον κρατήσεις ενεργό
  • Θα γνωρίσεις διάφορα εργαλεία, τακτικές και πρακτικές retention marketing
  • Θα κατανοήσεις την αξία των δεδομένων και των εργαλείων software/CRM systems, καθώς και πώς τα χρησιμοποιούν οι marketers για να χτίσουν μια μακροχρόνια και κερδοφόρα σχέση με τον πελάτη τους

Περιεχόμενα

  • Ορισμοί: customer retention – retention marketing
  • Customer acquisition vs customer retention
  • Ο ρόλος του retention marketing σε ένα digital marketing plan και στο marketing mix
  • Μελέτες περιπτώσεων από τη διεθνή και την ελληνική αγορά
  • Στρατηγικές, τεχνικές, εργαλεία retention marketing
  • Η εμπειρία του πελάτη σε σχέση με το retention marketing
  • Loyalty schemes
  • Διαχείριση δεδομένων: ανάγκες, υποδομές, ανάλυση, αξιοποίηση και «προσωποποιημένες καμπάνιες»
  • Συστήματα CRM και πώς μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε καλύτερα για customer retention
  • Retention Rate Formulas, KPIs
  • Εργαλεία: software & business analysis
  • Σχεδιάζοντας μια στρατηγική retention marketing

 

Αξία συμμετοχής:

€290 early bird

€350 standard fee

 

Εισηγητής: Μάκης Θέμελης

e-commerce Manager, Public (Retail World SA)

Ο Μάκης Θέμελης έχει πλούσια εμπειρία σε digital marketing, digital transformation strategies, digital sales, advertising & media, e-commerce, m-commerce, SaaS σε διάφορους κλάδους, όπως λιανεμπόριο, τηλεπικοινωνίες, αθλητισμός και παροχή υπηρεσιών. Έχει εργαστεί τα τελευταία 15 χρόνια στο χώρο του ηλεκτονικού επιχειρείν (e-commerce) και digital marketing σε διεθνείς και ελληνικές επιχειρήσεις, όπως οι Marcus Marcus Evans Ltd, eBay.co.uk και Yellow Pages (yell.com).

Μέχρι τον Ιούνιο του 2019 κατείχε τη θέση του Chief Digital & Commercial Officer στην εταιρεία QIVOS, εταιρεία παροχής λύσεων marketing και τεχνολογίας για προγράμματα end-to-end customer loyalty management. Έχει απασχοληθεί ως Εμπορικός Διευθυντής στην INFOTE Α.Ε. - Χρυσός Οδηγός, και  τη Χρυσή Ευκαιρία Α.Ε σε σημαντικά digital projects όπως το xo.gr, goldendeals.gr, κτλ.  Έχει επίσης συμβάλει στη διεθνή διαδικτυακή εξάπλωση του Ομίλου ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΥ μέσω της PRIME MEDIA S.A., και έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής της brandsGalaxy.gr – εταιρεία του Ομίλου Antenna. Έχει επίσης διατελέσει Γενικός Διεθυντής/International Operations στην Think Digital. Ο Μάκης Θέμελης κατέχει πτυχίο Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών από το University of Essex και μεταπτυχιακό τίτλο από το Warwick Business School της Μεγάλης Βρετανίας με εξειδίκευση στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Σχέσεις (International Business Relations).

Ο Μάκης Θέμελης εργάζεται σήμερα ως Head of e-Commerce στο Public.