Conversion Rate Optimization

(12 ώρες) - νέες ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα

Αν έχετε ένα site ή ένα e-shop, και παρόλο το Traffic και τις προσπάθειες προώθησης, δεν έχει την απόδοση που θα θέλατε το πρόβλημα είναι το Conversion Rate.

Το Conversion Rate Optimization είναι μια  έξυπνη επιστημονική διαδικασία μέσα από την οποία αυξάνουμε το Conversion Rate, δηλαδή το ποσοστό των επισκεπτών που πραγματοποιούν την ενέργεια που θέλουμε (όπως επικοινωνία ή αγορά).

Το Conversion Rate Optimization είναι μια συστηματική, επαναλαμβανόμενη διαδικασία η οποία αξιολογεί, τεστάρει και βελτιώνει την απόδοση κάθε ενέργειας Marketing. Βασίζεται σε έρευνα, ανάλυση δεδομένων, βελτίωση UX/UI, το Copywriting, το Split Testing και άλλες έξυπνες τεχνικές. Ένα σημαντικό όφελος του CRO είναι πως αξιοποιεί την ήδη υπάρχουσα επισκεψιμότητα και σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί στη μείωση της ανάγκης για υψηλό διαφημιστικό  Budget.

Στο σεμινάριο παρουσιάζουμε τα βασικά βήματα της διαδικασίας CRO, πώς μετράμε την απόδοση, παράγοντες που την επηρεάζουν και τις πλέον δοκιμασμένες τεχνικές τις οποίες και αναλύουμε μέσα από πολλά παραδείγματα.  Εστιάζουμε επιπλέον σε εφαρμογές της διαδικασίας σε landing pages, e-shops best practices και web sites.  To σεμινάριο περιλαμβάνει πρακτική σε συγκεκριμένα παραδείγματα όπου οι συμμετέχοντες καλούνται να εντοπίσουν προβλήματα αλλά και ευκαιρίες βελτιστοποίησης και να προτείνουν συγκεκριμένες λύσεις.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε όσους επιθυμούν να αυξήσουν την απόδοση του site τους ή την απόδοση ενεργειών marketing κυρίως σε online κανάλια.
  • Σε όσους επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους επενδύοντας σε συστηματική προσέγγιση βελτίωσης της online παρουσίας τους.
  • Digital marketers, social media experts, web analysts, web developers.

Τί θα μάθετε

  • Τα βασικά βήματα της διαδικασίας CRO
  • Τεχνικές και παραδείγματα για το πώς εφαρμόζονται σε websites, landing pages, eshops

Περιεχόμενα

Εισαγωγή στο CRO

  • Τι είναι και σε τι χρησιμεύει
  • Τι σημαίνει conversion και conversion rate
  • Ποιο είναι το συνηθισμένο Conversion Rate
  • Πότε κάνουμε CRO
  • Παράγοντες που επηρεάζουν το Conversion

H Μεθοδολογία

  • Βασικά βήματα
  • Έρευνα
  • Μέτρηση
  • Αξιολόγηση
  • Διορθώσεις
  • Λύσεις/προτάσεις για περαιτέρω βελτίωση
  • Split Testing
  • Υλοποίηση βελτιώσεων

Τεχνικές

  • Personalization/segmentation
  • Reallocation
  • Repeated Customers

Best practices

  • Websites
  • Eshops
  • Landing pages

Workshop: Ανάλυση παραδειγμάτων και προτάσεις λύσεων

Πηγές για εργαλεία και περαιτέρω μελέτη

Εισηγητής: Κάρολος Τσιλιγκιριάν, CEO, GIM - Greek Internet Marketing