Influencers Marketing

Σεπτέμβριος 2019

Διάρκεια: 12 ώρες, 17:00 – 21:00

Influencers: το απόλυτο game changer στον τρόπο προώθησης

Οι influencers είναι άτομα ή οντότητες που έχουν τη δύναμη να επηρεάσουν τις αγοραστικές συνήθειές μας λόγω της εξουσίας, της γνώσης ή της κοινωνικής τους θέσης.  Οι επιχειρήσεις ανέκαθεν χρησιμοποιούσαν και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν και σήμερα γνωστά πρόσωπα και επωνύμους για να περάσουν μηνύματα.

Ποιοι είναι όμως οι influencers σήμερα; Είναι οι επώνυμοι ή είναι τα «παιδιά της διπλανής πόρτας”; Ποιοι έχουν τη δύναμη να μιλήσουν τη γλώσσα του πελάτη; Να μπουν στην καθημερινότητά του; ποιους ακολουθεί το κοινό στα social media; Πόσο αξίζει να επενδύσεις σε έναν Influencers και τι αμοιβές ζητούν;

Σε αυτό το σεμινάριο θα εξετάσουμε τι είναι το influencer marketing, πως ξεκίνησε και πως έχει μετεξελιχθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, πως το χρησιμοποιούν στο media mix τους εταιρείες-κολοσσοί αλλά και εταιρείες μικρού βεληνεκούς καθώς και τις τάσεις του 2019 στο χώρο αυτό.

Μέσα από case studies θα μελετήσουμε στρατηγικές και τακτικές για το καλύτερο δυνατό αποτελέσμα και κυρίως τρόπους αποτίμησης και σωστού monetization.

Στο τιμόνι του σεμιναρίου η Στέλλα Ράπτη, μια από τις πιο έμπειρες εκδότριες γυναικείων περιοδικών print-digital στην Ελλάδα.

Guests:  Έμπειροι marketers και influencers που θα μιλήσουν για δοκιμασμένες και επιτυχημένες πρακτικές influencers marketing.

Ό,τι χρειάζεσαι να ξέρεις για να επιλέξεις τους κατάλληλους Influencers αλλά και να συνεργασθείς αποδοτικά μαζί τους θα το βρεις σε αυτό το σεμινάριο.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Marketers που θέλουν να εντάξουν influencers στο στρατηγικό τους πλάνο.
  • Επιχειρηματίες που θέλουν να αξιοποιήσουν στο μάξιμουμ άλλη μια δυνατότητα του ψηφιακού marketing.
  • Αποφοίτους εκπαιδευτικών προγραμμάτων Digital Marketing Certificates ή Diplomas.
  • Influencers που επιθυμούν να μάθουν πως σκέφτεται η αγορά για αυτούς και πώς να κεφαλαιοποιήσουν τη γνώση αυτή εκ των έσω.
  • Wanna be influencers : bloggers, social media lovers, millennials και gen-Zs που βλέπουν το influencer marketing ως βασικό συστατικό της μελλοντικής τους καριέρας.

Tι θα μάθεις:

  • Θα αποκτήσεις πρακτικές  γνώσεις πάνω στο influencer marketing, από τα προφανή (πως επιλέγω το σωστό influencer) μέχρι τα πιο περίπλοκα θέματα που θα αντιμετωπίσεις στη συνεργασία σου μαζί τους (Return on Investment & KPI’s)
  • Θα ενημερωθείς και θα μάθεις να χρησιμοποιείς εργαλεία για να σχεδιάζεις την κατάλληλη και πλέον κερδοφόρα στρατηγική για το προϊόν ή την υπηρεσία σου.
  • Θα έχεις την μοναδική ευκαιρία να συναντήσεις αποκλειστικά προσκεκλημμένους top marketers και influencers και να μάθεις από πρώτο χέρι για τις επιλογές τους που στέφτηκαν με επιτυχία.

Περιεχόμενα

  • Τι είναι και τι δεν είναι influencer marketing
  • Κριτήρια επιλογής του σωστού influencer
  • Tools και κριτήρια αξιολόγησης για το μάξιμουμ ROI
  • Μέτρηση αποτελεσματικότητας σε όλες τις πλατφόρμες
  • Σχεδιασμός σωστής και επιτυχημένης Influencer Marketing Campaign
  • Διαπραγμάτευση αμοιβών και επαγγελματικές συμφωνίες
  • Ανάλυση και reporting

 

Η εισηγήτρια: Στέλλα Ράπτη

Εκδότρια Γυναικείων Τίτλων Print-Digital, Madame Figaro, Miss Bloom, Celebrity, Αττικές Εκδόσεις

H Στέλλα Ράπτη έχει τελειώσει τη Φιλοσοφική και διερμηνεία και μετάφραση στο Ecole des Interpretes et Des Traducteurs στη Σορβόννη. Εργάσθηκε για λίγο στο τραπεζικό χώρο αλλά μεταπήδησε γρήγορα στις εκδόσεις και συγκεκριμένα στο περιοδικό Elle. Συνέχισε στα γυναικεία περιοδικά και παράλληλα και στην Ελευθεροτυπία, ενώ από το 1995 ξεκίνησε στο Madame Figaro απ’όπου πέρασε από όλα τα στάδια παραγωγής έως αρχισυντάκτρια και μετά έγινε διευθύντρια στο περιοδικό Mirror. Κατόπιον ξεκίνησε και το Celebrity ένα αμιγώς «ελληνικό» περιοδικό και έγινε διευθύντρια σε όλα τα γυναικεία περιοδικά των Αττικών Εκδόσεων. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με ιδιαίτερο πάθος και με το digital κομμάτι των περιοδικών (web sites, social media).