Retention Marketing

19, 21, 24, 26 Ιουνίου 2019

Διάρκεια: 16 ώρες, 17.00-21.00

Το τελευταίο διάστημα διαβάζουμε και ακούμε ξανά και ξανά, σε blogs, σε επιστημονικά άρθρα, αλλά ακόμη και ως θέμα στο εβδομαδιαίο Marketing meeting που κάνουμε στην εταιρεία μας, το «μυστηριώδη» όρο του Retention Μarketing.

Αλήθεια, πόσοι από εμάς τους Marketeers γνωρίζουμε τι πραγματικά σημαίνει αυτός ο όρος; Και αν νομίζουμε ότι το γνωρίζουμε, πόσο πραγματικά υλοποιούμε σχετικές στρατηγικές για να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας έτσι ώστε να αγοράζουν ξανά και ξανά από εμάς χωρίς να πηγαίνουν στον ανταγωνισμό;

Το 16ωρο σεμινάριο παρουσιάζει σε βάθος πώς μπορούμε να σχεδιάσουμε μια στρατηγική retention marketing, ποιο ρόλο και τι βάρος έχει μέσα στο ευρύτερο μείγμα marketing, ποια κανάλια χρησιμοποιούνται (online, offline, omnichannel) και ποιες είναι οι πλέον δοκιμασμένες τεχνικές retention marketing που χρησιμοποιούν σήμερα έμπειροι marketers, όπως: μηχανισμοί για προσωποποιημένες καμπάνιες, retaining programs, post-purchase follow-ups, loyalty programs, rewarding mechanisms κ.α.

Τί χρειάζεται για να συμμετέχεις;

Βασικές γνώσεις σε marketing/πωλήσεων/διαφήμισης είναι επιθυμητές. Το σεμινάριο απευθύνεται σε marketers, digital marketers, brand managers, στελέχη πωλήσεων, επαγγελματίες πληροφορικής που ασχολούνται με συστήματα πωλήσεων, σε επιχειρηματίες που θέλουν να έχουν καλύτερο έλεγχο του πελατολογίου τους.

Τί οφέλη θα αποκομείσεις

  • Θα εκτιμήσετε την αξία του customer retention σε σχέση με το customer acquisition
  • Θα είστε σε θέση να επιλέξετε και να σχεδιάσετε στρατηγικές retention marketing στο πλαίσιο ενός marketing plan
  • Θα είστε σε θέση να επιλέξετε τα κατάλληλα κανάλια επαφής με τον πελάτη για να τον κρατήσετε στο ενεργό πελατολόγιό σας
  • Θα γνωρίσετε διάφορα εργαλεία, τακτικές και πρακτικές retention marketing
  • Θα κατανοήσετε την αξία των δεδομένων και των εργαλείων software/crm systems καθώς και πώς τα χρησιμοποιούν οι marketers για να χτίσουν μια μακροχρόνια και κερδοφόρα σχέση με τον πελάτη τους

Περιεχόμενα

  • Ορισμοί: customer retention – retention marketing
  • Customer acquisition vs customer retention
  • Ο ρόλοςτου retention marketing σε ένα digital marketing plan και στο marketing mix
  • Μελέτες περιπτώσεων από την διεθνή και την Ελληνική αγορά
  • Στρατηγικές, τεχνικές, εργαλεία retention marketing
  • Η εμπειρία του πελάτη σε σχέση με το retention marketing
  • Loyalty schemes
  • Διαχείριση δεδομένων: ανάγκες, υποδομές, ανάλυση, αξιοποίηση και «προσωποποιημένες καμπάνιες»
  • Συστήματα CRM και πώς μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε καλύτερα για customer retention
  • Retention Rate Formulas, KPIs
  • Εργαλεία: software & business analysis
  • Σχεδιάζοντας μια στρατηγική retention marketing

 

Αξία συμμετοχής:

€290 για αιτήσεις έως τις 10/6/2019

€350 για αιτήσεις μετά τις 10/6/2019

 

Ο εισηγητής: Μάκης Θέμελης, Chief Digital & Commercial officer, QIVOS

Ο Mάκης Θέμελης κατέχει τη θέση του Chief Digital & Commercial Officer από το 2016 στην εταιρεία QIVOS, εταιρείας παροχής λύσεων marketing και τεχνολογίας για προγράμματα end-to-end customer loyalty management.  

Διαθέτει εμπειρία σε digital marketing, digital transformation strategies, digital sales, advertising & media, e-commerce, m-commerce, SaaS σε διάφορους κλάδους του λιανεμπορίου, τηλεπικοινωνιών, αθλητισμού και παροχής υπηρεσιών.

Έχει εργασθεί τελευταία 15 χρόνια στο χώρο του ηλεκτονικού επιχειρείν (e-commerce) και digital marketing σε διεθνείς και ελληνικές επιχειρήσεις όπως η Marcus Marcus Evans Ltd, eBay.co.uk και τα Yellow Pages (yell.com).

Έχει απασχοληθεί ως Εμπορικός Διεθυντής στην INFOTE Α.Ε. - Χρυσός Οδηγός, και  στην Χρυσή Ευκαιρία Α.Ε σε σημαντικά digital projects όπως το xo.gr, goldendeals.gr, κτλ.  Έχει επίσης συμβάλλει στην διεθνή διαδικτυακή εξάπλωση του Ομίλου ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΥ μέσω της PRIME MEDIA SA, και έχει συντελέσει ως Γενικός Διευθυντής της brandsGalaxy.gr – εταιρεία του Ομίλου Antenna. Έχει επίσης διατελέσει ως Γενικός Διεθυντής/International Operations στην Think Digital.

Ο Μάκης Θέμελης κατέχει πτυχίο Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών από το University of Essex, και Μεταπτυχιακό Τίτλο από το Warwick Business School της Μεγάλης Βρετανίας με εξειδίκευση στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Σχέσεις (International Business Relations).