Social Media Marketing and Advertising Workshop

16, 19, 21, 26, 28 Μαρτίου 2018

Χρησιμοποιείστε τα Social Media κανάλια με το πιο αποδοτικό τρόπο και διαφημιστείτε αποτελεσματικά σε αυτά.

52% των χρηστών του Facebook δηλώνουν ότι τα κοινωνικά δίκτυα τους επηρεάζουν στην τελική τους απόφαση και στην πραγματοποίηση των αγορών τους.  Σήμερα, μέσω των Social Media, μια επιχείρηση μπορεί να προωθεί το περιεχόμενό της, να αλληλεπιδρά με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά της και τις πωλήσεις της!  Η δική σας που βρίσκεται στα social medial;

Σχεδιάσαμε το 15ωρο σεμινάριο σε μορφή workshop με case studies και πρακτική σε καμπάνιες ώστε να κατανοήσετε αρχικά πώς δουλεύουν τα Social Media, πώς χρησιμοποιείται η κάθε πλατφόρμα και κατόπιν να είστε σε θέση να επιλέξετε τον πιο αποδοτικό τρόπο προώθησης του επιχείρησής σας μέσα αυτά.

Κυρίως όμως, θα γνωρίσετε και θα δείτε πρακτικά ποιες είναι οι καλύτερες στρατηγικές Sοcial Media Marketing σε σχέση με:

  • Παραγωγή περιεχομένου για τα social media
  • Πώς διαλέγω ανάμεσα σε Facebook, Instagram, Twitter και LinkedIn
  • Τα καλύτερα Social Media marketing case studies
  • Μέτρηση των αποτελεσμάτων της στρατηγικής μου
  • Το targeting
  • Τα audiences
  • Τα conversion goals
  • Τα pixels

Σε ποιους απευθύνεται

Σε άτομα που επιθυμούν να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες του Social Media Marketing, και σε:

  • Όσους θέλουν να προωθήσουν την επιχείρηση ή τα προϊόντα τους στα social media -είτε με οργανικά post ή με καμπάνιες διαφήμισης
  • Όσους θέλουν να μάθουν πώς να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τα social media και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητά της
  • Όσους θέλουν να συνδυάσουν τα social media με άλλες τεχνικές digital marketing όπως paid advertising ή content marketing

Τί χρειάζεται για να το παρακολουθήσω

Δεν είναι απαραίτητη προηγούμενη γνώση σε Social Media Marketing και διαφήμιση. Συστήνεται να υπάρχει βασική γνώση σε προσωπική χρήση των Social Media.

Εξηγούμε τα εργαλεία και τις τεχνικές με απλό τρόπο και με πραγματικά παραδείγματα, έτσι ώστε να μπορέσετε να κατανοήσετε την αξία κάθε προσέγγισης και την λογική με την οποία εφαρμόζεται.

Tι θα είστε σε θέση να εφαρμόσετε:

  • Θα σχεδιάσετε τη δική σας στρατηγική Social Media Marketing επιλέγοντας τα κατάλληλα κανάλια για τους σκοπούς της επιχείρησης σας
  • Θα μετράτε της αποτελεσματικότητα του social media πλάνου με tools και εργαλεία
  • Θα σχεδιάσετε καμπάνιες σε Social Media
  • Θα μπορείτε να παρακολουθείτε και να βελτιστοποιείτε τις καμπάνιες σας μελετώντας τα σωστά metrics

Περιεχόμενα

  • Social Media - πώς λειτουργούν
  • Τάσεις των Social Media στην Ελλάδα σήμερα και διεθνώς: Facebook, Linkedln,Twitter και Instagram
  • Dos and Don’ts του Social Media Marketing
  • Επιτυχημένα Social Media Marketing case studies
  • Εξοικείωση με απαραίτητα tools και automations
  • Δημιουργία ενός social media plan
  • Βασικά metrics
  • Είδη διαφημίσεων σε κάθε Social Media Channel
  • Audiences & Pixels (Engagement traffic, lookalike audiences, website traffic etc.)
  • Conversion goals
  • Tools που βοηθούν στο targeting
  • Δημιουργία business manager
  • Δημιουργία & Βελτιστοποίηση καμπανιών

Διάρκεια: 15 ώρες

16, 19, 21, 26, 28 Μαρτίου 2018, 19.00 - 22.00

Αξία συμμετοχής: € 350

Οι εισηγητές μας:

Eύη Κατσουλιέρη, Digital & Growth Marketer, GrowthRocks

Η Εύη είναι Digital και Growth Marketer και εργάζεται στην GrowthRocks, το πρώτο Growth Hacking Marketing Agency στην Ελλάδα. Έχει πτυχίο Ψυχολογίας και μεταπτυχιακό σε Διεθνές Μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ακολούθησε το “dark side” της ψυχολογίας, καθώς κατά την διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών της συνειδητοποίησε ότι το Marketing και η Ψυχολογία του Καταναλωτή ήταν το πραγματικό πάθος της. Τo Growth Hacking αποτελεί τον ιδανικό χώρο για εκείνη καθώς συνδυάζει την τεχνολογία, design, marketing, ψυχολογία και δημιουργική σκέψη. Οι δυο μεγάλες της αγάπες στο digital marketing είναι τα social media και το email marketing. Από το 2015 ασχολείται ενεργά με το κομμάτι της εκπαίδευσης σε social media marketing.

Σωτήρης Πανταζής, Analyst & Performance Marketer, GrowthRocks

Ο Σωτήρης Πανταζής έχει σπουδάσει στο τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι Analyst και Performance Marketer συνδυάζοντας το μάρκετινγκ με τεχνικές δεξιότητες.  Από το 2014 είναι βασικό μέλος της GrowthRocks, ένα από τα πρώτα Agencies παγκοσμίως στο χώρο του Growth Hacking. Στις αρμοδιότητές του είναι το performance marketing αλλά και η ανάλυση δεδομένων. Συμμετέχει ως instructor σε σεμινάρια και digital marketing εκπαιδευτικά προγράμματα, όπου μεταδίδει τις γνώσεις και το πάθος του σχετικά με τα Google AdWords, Facebook Αdvertising, Google Analytics, και SEO.