Διάρκεια: 14 ώρες

Σε αυτή την ενότητα θα εκπαιδευτείτε στο πώς να αξιοποιείτε τις διαφημιστικές πλατφόρμες των μεγαλύτερων Social Media Παγκοσμίως και τα οποία στις μέρες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι τις Διαφημιστικής Στρατηγικής των Επιχειρήσεων. Κάθε χρόνο εκατομμύρια νέες επιχειρήσεις παγκοσμίως αξιοποιούν διαφημιστικά τα συγκεκριμένα εργαλεία, με αποτέλεσμα να αυξάνουν τις αποδόσεις αλλά και την θέση τους στην Αγορά. Είναι σαφές πώς στο διαδικτυακό περιβάλλον που διαμορφώνεται η ανταγωνιστικότητα εντείνεται και οι αποδοτικές διαφημίσεις στα Social Media αποτελούν πρόκληση για έναν Digital Marketer.  Ολοκληρώνοντας την ενότητα Social Media Advertising θα γνωρίζεται τις βασικές λειτουργίες των διαφημιστικών εργαλείων Facebook – Instagram – Twitter & Linkedin καθώς και στο πώς να δημιουργείτε μία καμπάνια με βασικές λειτουργείες.

Θεματολογία

Facebook & Instagram

Platforms & Interfaces

Benefits

Terminology

Tools

Basics for Campaigns

How to Use Different Ads Types

Targeting Methods

Relevance Score

Optimizing

Evaluations

Basic Reports

Budgeting

Create Accounts

Create Basic Campaigns and Ads

Managed Users

Advertising Platforms and Pages Correlations

Payment Methods

 

Twitter & LinkedIn

The Platforms

Benefits

Basics for Campaigns

Targeting Methods

Εισηγητής:  Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, Head of Digital Marketing, GIM-Greek Internet Marketing