Διάρκεια: 3 ώρες

Οι influencers είναι άτομα ή οντότητες που έχουν τη δύναμη να επηρεάσουν τις αγοραστικές συνήθειές μας λόγω της εξουσίας, της γνώσης ή της κοινωνικής τους θέσης. Αν και οι επιχειρήσεις ανέκαθεν χρησιμοποιούσαν και χρησιμοποιούν και σήμερα με μεγάλη επιτυχία επωνύμους για να περάσουν μηνύματα σχετικά με το brand τους, στο παιχνίδι των influencers έχουν μπει δυναμικά και "τα παιδιά της διπλανής πόρτας", ιδιαίτερα μετά την επέλαση των social media στις καθημερινές μας συνήθειες.

Στην ενότητα αυτή θα εξηγήσουμε τί είναι και τί δεν είναι influencers marketing, τί περισσότερο προσφέρει σε ένα media plan, πώς μπορούμε να επιλέξουμε τον κατάλληλο influencer και πώς θα χτίσουμε τη στρατηγική μας γύρω από αυτόν.  Θα αναφερθούμε σε θέματα αμοιβής και πώς μετράμε την απόδοσή του σε σχέση με τους στόχους μας και θα αναφερθούμε στις πιο hot influencer marketing τάσεις που έρχονται το 2019.

Περιεχόμενα

Καταρρίπτουμε 3 μύθους: η σχέση του influencer με το προϊον μας, οι αστρονομικές αμοιβές, το αμφίβολο ROI μιας επιλογής βασισμένης στο τί κάνουν οι άλλοι.

  • Digital divas
  • Ποιοί είναι οι σύγχρονοι influencers (κατηγορίες και παραδείγματα)
  • Γιατί να επιλέξουμε μια στρατηγική influencers marketing
  • Πώς θα στήσετε μια influencer marketing καμπάνια
  • Στόχοι, τα κατάλληλα social media, προγραμματισμός αναρτήσεων
  • Τα χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου influencer και πώς να επιλέξω τον κατάλληλο, έναν ή περισσότερους
  • Αξιολόγηση αποτελεσμάτων
  • Influencers και branding
  • 6 influencers marketing trends για το 2019
  • Influencer agencies

Εισηγήτρια: Στέλλα Ράπτη, Εκδότρια Γυναικείων Τίτλων Print-Digital, Αττικές Εκδόσεις