ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
Online Live Sessions:
15 Ιαν. - 21 Απρ. 2021
(Sold out)
Νέο τμήμα:
23 Φεβ - 26 Ιουν 2021
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
OMCA®
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Μάθε το Digital Marketing. Ξεκίνα μαζί μας!
Γνώρισε τους κύριους τομείς του σύγχρονου digital marketing με πρακτική σε ομαδικές και ατομικές εργασίες, προσομοιώσεις, παραδείγματα από πετυχημένες online καμπάνιες, παρουσιάσεις εργασιών.
Τί προσφέρουμε:
- 140+ ώρες εκπαίδευσης.
- Εκπαίδευση από έμπειρους επαγγελματίες που δουλεύουν σε διαφορετικά μέρη της αγοράς
- Προετοιμασία για την πιστοποίηση OMCA με επιπλέον 25+ ώρες elearning (προαιρετικό)
- Έμφαση σε: στρατηγική, performance marketing, social media, content marketing, Google Analytics
- Πρακτική μέσω ομαδικής εργασίας για τη δημιουργία ενός digital marketing plan
- Επιμέρους διαλέξεις των εισηγητών μας και συνεργατών τους (πλέον των ωρών του προγράμματος) για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο
- Ολιγομελή τμήματα
- Ευκαιρίες δικτύωσης με την αγορά και ευκαιρίες καριέρας
Το πρόγραμμα προσφέρεται με την ακαδημαϊκή υποστήριξη του Hellenic American University
Τμήμα σε αίθουσα: Εάν σας ενδιαφέρει να παρακολουθήσετε κύκλο μαθημάτων που θα ξεκινήσει σε αίθουσα (εφόσον αυτό είναι εφικτό λόγω των μέτρων COVID-19) παρακαλούμε επικοινωνείστε μαζί μας στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Eνότητες Προγράμματος:
140+ ώρες σε virtual live sessions
Τι έχει αλλάξει από το «παραδοσιακό» marketing μέχρι σήμερα; Πώς ψάχνει και πώς αγοράζει ο καταναλωτής;
Σε αυτό το μάθημα θα δεις σε θεωρητικό επίπεδο όλους τους βασικούς πυλώνες που θα χτίσεις μέσα από το πρόγραμμα, πού βοηθούν και πώς συνδέονται, ώστε στο τέλος να είσαι σε θέση να επιλέγεις την κατάλληλη στρατηγική digital marketing ανάλογα με τους επιχειρησιακούς στόχους.
Σε αυτήν την ενότητα σου δίνουμε και τη βασική ορολογία digital marketing που θα σε βοηθήσει να ξεκλειδώσεις όλες τις ενότητες του προγράμματος.
Εισηγητές:
Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Certificate in Digital Marketing
CMO, ROIX.eu / Data Driven Performance Digital Marketer
Δημήτρης Νικολακόπουλος, Commercial & Business Development Director (Print/Digital), Atticamedia Group, capital.gr
Digital properties, websites, landing pages, forms, κλπ. Το να χτίσεις ένα site δεν είναι τόσο δύσκολο, φτάνει να ξέρεις τι να ζητήσεις.
Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε τα βασικά στοιχεία της δομής και της αρχιτεκτονικής των πληροφοριών ενός digital property είτε αυτό είναι ένα site είτε μία μόνο σελίδα.
Εξηγούμε τα βασικά βήματα ανάπτυξης ενός website: planning, design, development, testing, responsible web design and deployment.
Εξετάζουμε χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχημένων διαδικτυακών τόπων μέσα από τα οποία θα δούμε πώς ένα site γίνεται διαδραστικό και αποτελεσματικό.
Πειραματιζόμαστε με sitemaps και wireframes.
Εισηγήτρια: Βίκυ Ντάλλας, CEO, 9ΑΜ
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και λειτουργίες που πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;
Ποιες είναι οι βασικές πλατφόρμες;
Πώς γίνεται η σωστή διαχείριση ενός e-shop;
Ποια είναι η σωστή δομή;
Project Management, Hosting, Τips κ.α
Εισηγήτρια: Βίκυ Ντάλλας, CEO, 9ΑΜ
Είναι το περιεχόμενο ο «βασιλιάς» του digital marketing; Ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο περιλαμβάνει περιεχόμενο: από το copy μιας διαφήμισης μέχρι το chatbot, τον ψηφιακό virtual υπάλληλο που μπορεί να συνομιλεί 24/7 με τον πελάτη.
Στην ενότητα αυτή θα δούμε πώς το περιεχόμενο θα γίνει το δυνατό σου όπλο για να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό. Και πώς το περιεχόμενο με τη σωστή στρατηγική μπορεί να μειώσει το διαφημιστικό budget και να αυξήσει το loyalty και το retention των πελατών.
Ξεκινάμε εξηγώντας τα στοιχεία μιας στρατηγικής περιεχομένου και τα πιο δημοφιλή θέματα και τύπους περιεχομένου. Και μετά εξηγούμε πώς αυτά τα στοιχεία δένονται σε διάφορα μοντέλα στρατηγικής ανάλογα με τον στόχο μας.
Παρουσιάζουμε μεθόδους μέτρησης της απόδοσης και βελτιστοποίησης της χρήσης περιεχομένου.
Δουλεύουμε με περσόνες και τρόπους με τους οποίους μια ιδέα (concept) μετουσιώνεται σε διάφορες μορφές περιεχομένου.
Αποτυπώνουμε τη στρατηγική μας σε ένα Content Marketing Canvas.
Εισηγητής: Βασίλης Σταθόπουλος, Head of Growth, GrowthRocks
Προτού αφιερώσεις χρόνο και χρήμα σε περιστασιακά posts με αμφίβολο αποτέλεσμα, μάθε πώς θα προσεγγίσεις τα κατάλληλα μέσα ανάλογα με την αγορά στόχο.
Μαζί θα αναλύσουμε στρατηγικές με βάση πετυχημένα παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό για να κατανοήσεις τι είδους περιεχόμενο και πώς μπορείς να το μοιραστείς με το κοινό σου. Εξετάζουμε τεχνικές αξιοποίησης υπάρχοντος περιεχομένου, πώς μπορείς να συνδυάσεις ενέργειες social media marketing με άλλα κανάλια επικοινωνίας, ψηφιακά και αναλογικά.
Σε worshop στήνουμε τον σκελετό ενός social media marketing plan.
Εισηγητής: Δημήτρης Πεφάνης, Διευθυντής Insider.gr
Στο συγκεκριμένο session θα μάθετε στην πράξη πως να λειτουργείτε σωστά τα social media platforms για λογαριασμό μιας επιχείρησης, ποιες δυνατότητες και οφέλη υπάρχουν καθώς και ποια είναι τα best practices.
Θα δουλέψετε στις πλατφόρμες των Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter, TikTok, καθώς και σε διάφορα άλλα εργαλεία διαχείρισης social media και δημιουργίας περιεχομένου για social media όπως Canvas, Creator Studio κ.α.
Εισηγήτρια: Χριστίνα Αθανασίου, Co-Founder Sensei Minimal LTD, Boutique Digital Marketing Agency (former Marketing Supervisor, Facebook-Lisbon)
Με την πιο δημοφιλή πλατφόρμα διαφήμισης της Google, ξεκινάμε τις ενότητες για το Performance Marketing (ή αλλιώς PPC).
Σε αυτό το Session θα μάθετε θεωρητικά και τεχνικά πως παράγονται σωστές διαφημίσεις στο Search Network , Display Network αλλά και στο YouΤube.
Παρουσιάζουμε βήμα-βήμα πώς στήνεις μια καμπάνια στο Google Ads. Με επιμέρους ασκήσεις ξεκινάς να στήνεις και τη δική σου, μαθαίνεις πώς να κάνεις έρευνα για keywords, ad copies, να οριοθετείς στόχους και budget.
Με την ολοκλήρωση της ενότητας είσαι έτοιμος για τις εξετάσεις Google Ads Fundamentals.Εισηγητής: Άγγελος Νικολόπουλος, DirectBookings Digital Agency
Στο Workshop θα δείτε στην πράξη πως να στήνετε καμπάνιες στα Google Ads καθώς και Cases σε ρεαλιστικούς όρους.
Εισηγητής: Άγγελος Νικολόπουλος, DirectBookings Digital Agency
Σε αυτό το session ολοκληρώνουμε το Social Media Plan με το πώς μπορούμε να προβληθούμε μέσω πληρωμένης διαφήμισης.
Δουλεύεις βήμα-βήμα τους ad managers σε Facebook, Instagram, Linkedin και Twitter μαθαίνοντας τις βασικές λειτουργίες των εργαλείων αυτών, ενώ μαθαίνεις και πώς θα δημιουργείς καμπάνιες.
Σε αυτό το Workshop θα δείτε στην πράξη, πως συνδυάζονται Social Media & Google Ads με στόχο την δημιουργία μιας ρεαλιστικής στρατηγικής που χρειάζεται περισσότερα από ένα, paid εργαλεία.
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, CMO, ROIX.eu / Data Driven Performance Digital Marketer
Τι σημαίνει να είσαι Social Media Expert; Ποια είναι τα KPIs και πως διαχειριζόμαστε σωστά τα Social μιας επιχείρησης.
Μυστικά - Tips για για Facebook, Facebook Business Manager, DPA&, και πολλά πραγματικά παραδείγματα περιπτώσεων ολοκληρωμένης προσέγγισης και διαχείρισης των Social Media μιας επιχείρησης.
Εισηγήτρια: Χριστίνα Αθανασίου, Co-Founder Sensei Minimal LTD, Boutique Digital Marketing Agency (former Marketing Supervisor, Facebook-Lisbon)
Σε αυτό το Workshop θα δείτε στην πράξη, πως συνδυάζονται Social Media & Google Ads με στόχο την δημιουργία μιας ρεαλιστικής στρατηγικής που χρειάζεται περισσότερα από ένα, paid εργαλεία.
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, CMO, ROIX.eu / Data Driven Performance Digital Marketer
Άλλος ένας μεγάλος παίκτης και σύμμαχος στη μάχη της πληρωμένης διαφήμισης είναι και οι Digital Publishers, τα ψηφιακά μέσα που παράγουν ενημερωτικό, ψυχαγωγικό περιεχόμενο, αλλά και οι resellers ή online aggregators.
Πόσο σημαντική είναι η συνεργασία με μεγάλους Publishers – Sites στην αγορά. Πόσο μπορούν να επηρεάσουν το δυνητικό μας πελατολόγιο και ποιοι είναι οι τρόποι συνεργασίας που μπορούμε αναπτύξουμε μαζί τους;
Σε αυτήν την ενότητα μαθαίνουμε πώς τοποθετούμε διαφημιστικό περιεχόμενο μέσα στο ήδη υπάρχον ενημερωτικό ή ψυχαγωγικό περιεχόμενο ενός ψηφιακού μέσου μεγάλης επισκεψιμότητας και σε κοινό της επιλογής μας, χωρίς αυτό να φαίνεται ως διαφήμιση.
Εξετάζουμε διάφορους τρόπους τιμολόγησης διαφήμισης.
Αναλύουμε τη λογική διασποράς διαφημιστικού budget σε διάφορα παραδείγματα από digital media plans μικρών, αλλά και μεγάλων επιχειρήσεων και εξετάζουμε πώς θα μπορούσατε δυνητικά να αξιοποιήσετε το Premium Display στο Digital Marketing Plan σας.
Βίκυ Παρθένη, Advertising Director, PrimeApplications (newsbeast.gr)
Το Programmatic χρόνο με το χρόνο κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος με τα Spend και τα Revenues να αυξάνονται κατακόρυφα. Έτσι αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά εργαλεία paid advertising παγκοσμίως.
Το Programmatic εντάσσεται πλέον σε όλες τις σύγχρονες στρατηγικές digital marketing, ειδικότερα από μεγάλα brands και επιχειρήσεις, ενώ οι high spenders και Executive Marketers το αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο.
Εισηγήτρια: Μαρίνα Ντουζίνα, Programmatic & Tech Digital Solutions Manager, Αττικές Εκδόσεις / Capital.gr
Σε αυτό το session θα μάθετε πως να συνδυάζετε όλα τα εργαλεία, πως να εποπτεύετε και να διαχειρίζεστε σε καθημερινή βάση τους διαφημιστικούς σας λογαριασμούς, καθώς και πως να προσεγγίζετε industries και campaigns.
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, CMO, ROIX.eu / Data Driven Performance Digital Marketer
Πως μπορούμε να κάνουμε Branding με την χρήση Digital εργαλείων; Ποια είναι τα βασικά KPIs και πως αναπτύσουμε μια στρατηγική με στόχο την αποτύπωση του brand στην αγορά;
Πόσο σημαντικό είναι το Branding στο Performance Digital Marketing και πως αξιοποιείται;
Στρατηγικές, tips, do's & Dont's σχετικά με το Branding με πολλά παραδείγματα.
Εισηγητής: Μάκης Θέμελης, Head of e-Commerce, Public (Retail World SA)
Έχεις ήδη καλύψει ένα μεγάλο μέρος μιας στρατηγικής digital marketing. Είναι το κατάλληλο σημείο για να σταθείς στο «γιατί» και σε «ποια online κανάλια» θα κινηθείς στρατηγικά.
Στην ενότητα αυτή παντρεύουμε το «βαρύ πυροβολικό» μιας στρατηγικής digital marketing: διαφήμιση, περιεχόμενο και social media για να μπορούμε να βάζουμε ρεαλιστικούς στόχους σε σχέση με την καλύτερη επένδυση που μπορούμε να κάνουμε.
Αναλύουμε πολλά παραδείγματα πλάνων ως προς τη στόχευση κοινού, τη σύνδεση επιχειρηματικών στόχων και στόχων marketing, τη μέτρηση της απόδοσης, την επένδυση και τη διασπορά του διαφημιστικού budget.
Βάζουμε τις βάσεις για το πώς μπορεί να δομηθεί μια στρατηγική digital marketing και δίνουμε τις οδηγίες για το πώς θα δουλέψεις σε ομάδα την τελική εργασία του προγράμματος, ένα Digital Marketing Plan.
Εισηγητής: Δημήτρης Νικολακόπουλος, Commercial & Business Development Director (Print/Digital), Atticamedia Group, capital.gr
Το digital marketing δεν σταματά στη διαφήμιση. Αντιθέτως πολλοί πιστεύουν ότι το να βρίσκεσαι ψηλά στην 1η σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google, να κάνεις δηλαδή δυνατό Search Engine Optimization, είναι η πιο κερδοφόρα μέθοδος digital marketing σε βάθος χρόνου.
Στην ενότητα αυτή ενισχύουμε τη στρατηγική μας μαθαίνοντας τρόπους και τεχνικές για να μας βρίσκει το κοινό μας εύκολα στο Google όταν αναζητά κάτι σχετικό με αυτό που προσφέρουμε.
Μαθαίνουμε τι μπορούμε να κάνουμε μέσα στο ίδιο μας το site (online) αλλά και πώς να βρούμε τρόπους και σύμμαχους έξω από αυτό σε άλλα web properties ή άλλες πηγές (offline) για να εκτοξεύσουμε την επισκεψιμότητα του site μας.
Θα πάρεις checklists για να ελέγχεις γρήγορα την απόδοση SEO ενός site και θα μάθεις τα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής SEO.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Καράμπελας, Digital Marketing Manager, Exus Ltd
Έχεις ήδη εκτεθεί στο μεγαλύτερο μέρος του digital marketing με κανάλια, εργαλεία και στρατηγικές που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.
Τελειώσαμε; Όχι ακόμη… αλλά, πριν συνεχίσουμε με άλλα νέα εργαλεία, θα ξεκινήσεις την εργασία του προγράμματος.
Θα σχεδιάσεις τον σκελετό ενός Digital Marketing Plan. Πώς;Ξέρεις ήδη την ομάδα σου και το project case που θα δουλέψεις.
Την ομάδα σου αναλαμβάνουν να καθοδηγήσουν 3 από τους εισηγητές μας ως μέντορες. Η ομάδα σου δουλεύει με τους μέντορες το στρατηγικό της πλάνο επιλέγοντας:
Αγορά-στόχο, στόχους του πλάνου, σε ποια κανάλια θα κινηθείτε, διαφημιστική δαπάνη, στρατηγική περιεχομένου, στρατηγική για τοποθέτηση στα social media και κατεύθυνση ως προς το SEO.
Και μετά;
Είσαι έτοιμος με την ομάδα σου να δουλέψετε το πλάνο με περισσότερη λεπτομέρεια μέχρι το τέλος του προγράμματος για την τελική παρουσίαση.
Έχεις άμεση επαφή με τους μέντορες αλλά και με όλη την ομάδα των εισηγητών για όποια βοήθεια χρειαστείς. Παράλληλα με την ομάδα σου εμπλουτίζεις το πλάνο και με άλλα στοιχεία, εάν το κρίνεις απαραίτητο, από τις υπόλοιπες ενότητες του προγράμματος.
Η ομάδα σου ολοκληρώνει την εργασία παρουσιάζοντας το πλάνο στο τέλος του προγράμματος σε όλη την ομάδα των εισηγητών και λαμβάνεις ουσιαστικό feedback για optimization.
Θα αναλύσουμε δύο μεγάλες κατηγορίες επικοινωνίας με το κοινό:
Μία παραδοσιακή, το email marketing, εξηγώντας βασικές προϋποθέσεις για την αποφυγή του spam και την ενίσχυση του customer engagement ακόμη και όταν αυτό οδηγεί σε άμεση πώληση.
Και μία νέα τάση, το conversational marketing ή αλλιώς messengers marketing και τα chatbots. Παρουσιάζουμε αναλυτικά πώς λειτουργεί τώρα το messengers marketing και πώς μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις συνομιλώντας απευθείας με τον πελάτη μέσω messenger apps και chatbots.
Εισηγηγής: Σάββας Ζορτίκης, Co-founder, CEO, Viral Loops
Εισηγήτρια: Βίκυ Ντάλλας, Founder, CEO, 9AM.
Δεν έχει νόημα να στήνεις μια στρατηγική αν δεν ξέρεις πώς θα παρακολουθείς την υλοποίησή της και θα μετράς την απόδοση όσων εκτελείς.
Το απόλυτο εργαλείο σου το δίνει η Google δωρεάν με το Google Analytics. Στην ενότητα αυτή μαθαίνουμε να «διαβάζουμε» τη συμπεριφορά των επισκεπτών σε ιστοσελίδες. Μαθαίνουμε να μετράμε επισκεψιμότητα και engagement χρηστών.
Μαθαίνουμε πώς να ελέγχουμε όλες τις ενέργειες που τρέχουν (διαφήμιση, content, SEO, social media) και καταλήγουν στην ιστοσελίδα μας, αλλά και να βγάζουμε χρήσιμα reports (με Data Studio) που να είναι κατανοητά και σε C-level executives.
Εισηγητής: Άγγελος Νικολόπουλος, DirectBookings Digital Agency
Αξιοποιώντας τα Facebook Analytics μπορείτε να αναγνωρίσετε την συμπεριφορά των χρηστών σας στις σελίδες σας στο Facebook, να κατανοήσετε καλύτερα τα αποτελέσματα της διαφημιστικής σας καμπάνιας σε Facebook & Instagram και να την βελτιώσετε.
Αξιοποιώντας το Google Data Studio μαθαίνουμε τον τρόπο δημιουργίας reports για την επιχείρηση ή τους πελάτες μας. Παράλληλα εκπαιδεύεστε στο πώς πρέπει να προσαρμόζεται τα dashboards των διαφημιστικών σας λογαριασμό ώστε να λαμβάνεται τα σωστά δεδομένα και KPIs
Εισηγητής: Απόστολος Μπουλές, Performance Marketing & SEO Specialist, ΟΠΑΠ
Η εποχή που έβαζες μια διαφήμιση σε ένα παραδοσιακό μέσο και περίμενες να χτυπήσει το τηλέφωνο έχει τελειώσει.
Ναι, ακόμη μπορείς να τα κάνεις αυτά. Aλλά κάνοντας τόσες άλλες ενέργειες online και έχοντας τόσα εργαλεία για να παρακολουθήσεις την ανταπόκριση του κοινού σου μπορείς να τις βελτιώσεις και να εκτοξεύσεις την απόδοσή τους.
Στην ενότητα αυτή επανεξετάζουμε όλες τις πιθανές online προωθητικές ενέργειες και τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε στη στρατηγική μας για να διορθώσουμε αδύναμα σημεία και να ενισχύσουμε αυτά που αποδίδουν περισσότερο.
Τα εργαλεία και οι τακτικές CRO είναι πολλές γι’ αυτό θα αφιερώσουμε 9 ώρες για να αναλύσουμε τις πιο δόκιμες καταλήγοντας σε συγκεκριμένα action plans.
Εισηγητής: Κάρολος Τσιλιγκιριάν, CEO, GIM - Greek Internet Marketing
Έχεις εκτιμήσει εργαλεία και τακτικές για απόκτηση νέων πελατών (acquisition).
Το ξέρεις όμως ότι…
- η προσέλκυση ενός νέου πελάτη μπορεί να σου στοιχίζει 5 έως 25 φορές περισσότερο από το να κρατήσεις αυτόν που έχεις ήδη;
- με 5% αύξηση στη διατήρηση πελατών μπορείς να αυξήσεις την κερδοφορία της επιχείρησής σου έως και 95%;
- μπορείς να μειώσεις δραστικά το κόστος της διαφημιστικής σου δαπάνης στοχεύοντας στο retention rate του πελατολογίου;
Αυτό είναι το Retention Marketing: η εφαρμογή κατάλληλων τακτικών και εργαλείων που θα αυξήσουν τον αριθμό πιστών και ευχαριστημένων πελατών ώστε να αγοράζουν περισσότερα και συχνότερα. Και σε αυτήν την ενότητα θα μάθεις πώς να το εφαρμόζεις σε οnline & offline κανάλια.
Εισηγητής: Μάκης Θέμελης, Head of e-Commerce, Public (Retail World SA)
To q-commerce (ή αλλιώς quick commerce ή γρήγορη διανομή) έχει πλέον μπει στις επιχειρήσεις για να διευκολύνει τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και να εξυπηρετήσει ακόμη καλύτερα τον τρόπο που ψωνίζουν online οι καταναλωτές. Τα νέα δεδομένα στις διανομές δίνουν και νέες ευκαιρίες επιχειρηματικότητας με νέες πλατφόρμες, εργαλεία, αλλά και νέους τρόπους για να εξυπηρετήσει καλύτερα το marketing και οι πωλήσεις ακόμη περισσότερους καταναλωτές.
Στην ενότητα αυτή εξετάζουμε τις νέες τάσεις στο q-commerce, επιτυχημένα case studies, πρακτικές και εργαλεία που έχουν προστεθεί πλέον στην εργαλειοθήκη του digital marketer.
Εισηγητής: Μάκης Θέμελης, Head of e-Commerce, Public (Retail World SA)
73% των online πωλήσεων θα γίνονται σε περιβάλλον mobile μέχρι το 2021!
(πηγή www.oberlo.com)
Σε αυτήν την ενότητα ξεχωρίζουμε το mobile marketing ως απαραίτητο εργαλείο σε μια καμπάνια omni-channel marketing. Παρουσιάζουμε πώς έχει διαμορφωθεί το τοπίο του mobile marketing στην Ελλάδα και παγκοσμίως.
Παρουσιάζουμε τις δυνατότητες που προσφέρει σχετικά με τη στόχευση (audience targeting) και το στοιχείο της διαδραστικότητας (mobile engagement). Επισημαίνουμε την αξία της συλλογής δεδομένων για την εύλογη κατηγοριοποίηση των ομάδων κοινού και το πώς οι mobile marketers αξιοποιούν τα δεδομένα αυτά για να οδηγήσουν το κοινό βήμα-βήμα προς την επιθυμητή αγορά.
Αναφέρουμε τις δυνατότητες του mobile channel για στοχευμένο marketing με την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως οι ψηφιακές πληρωμές και τα wearables.
Εξετάζουμε επίσης διαφορετικά formats σε καμπάνιες mobile marketing ανάλογα με το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Στο τέλος της ενότητας συμμετέχεις σε ένα απαιτητικό workshop για να εφαρμόσεις πρακτικές που παρουσιάστηκαν στην ενότητα.
Εισηγητής: Βασίλης Σταθόπουλος, Head of Growth, GrowthRocks
Ποιοι είναι οι influencers σήμερα; Είναι οι επώνυμοι ή τα «παιδιά της διπλανής πόρτας»; Ποιοι έχουν τη δύναμη να μιλήσουν τη γλώσσα του πελάτη; Ποιους ακολουθεί το κοινό στα social media; Πόσο αξίζει να επενδύσεις σε έναν influencer και τι αμοιβές ζητούν;
Σε αυτήν την ενότητα εξετάζουμε μία από τις πιο καυτές τάσεις στο digital marketing. Εξετάζουμε πώς τη χρησιμοποιούν στο media mix τους εταιρείες-κολοσσοί, αλλά και εταιρείες μικρού βεληνεκούς.
Μελετάμε τακτικές για το καλύτερο δυνατό αποτελέσμα και κυρίως τρόπους αποτίμησης και σωστού monetization.
Guests: Έμπειροι marketers και influencers που θα μιλήσουν για δοκιμασμένες και επιτυχημένες πρακτικές influencer marketing.
Εισηγητής: Ευριπίδης Γουργουλίδης, Corporate & Brand Communications Manager, Balkans, Estée Lauder Hellas S.A
Δείτε τη βασική μεθοδολογία και εργαλεία ελέγχου του ανταγωνισμού σας καθώς και πώς να διερευνήσετε τάσεις σχετικά με το industry που σας ενδιαφέρει.
Εισηγήτρια: Βίκυ Ντάλλας, CEO, 9AM Labs
Το πρόγραμμα ολοκληρώνει τις θεματικές ενότητες με ό,τι πιο hot εφαρμόζεται αυτήν τη στιγμή στον κόσμο του digital marketing.
«Το growth hacking δεν είναι μια σειρά από μικρές αλλαγές (όπως το να αλλάξεις το χρώμα ενός κουμπιού στη σελίδα σου). Αντίθετα, είναι ένα ολοκληρωμένο συστηματοποιημένο μοντέλο το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους στόχους της επιχείρησης.» - Andrew Chen - Head of Growth στην Uber.
Παρουσιάζουμε το mindset, πώς ένας growth hacker εφαρμόζει ένα πιο «τεχνικό» digital marketing, ποιες είναι οι προϋποθέσεις και τα πλεονεκτήματα σε σχέση με το digital marketing. Μέσα από case studies παρουσιάζουμε μοντέλα και εργαλεία ποιοτικού traffic, αύξησης πελατολογίου και πωλήσεων.
Αν θεωρείς ως marketer ότι το προφίλ σου και οι γνώσεις σου ταιριάζουν με το προφίλ ενός growth hacker –αγαπάς το marketing και θέλεις να πας τα marketing skills σου μπροστά– τότε αυτό το session θα σε συναρπάσει. Eδώ ανοίγει ο δρόμος για να γίνεις ένας growth hacker.
Εισηγηγής: Θοδωρής Μουλός, CEO, GrowthRocks
Σε αυτό το session μαθαίνετε από «πρώτο χέρι» πως πρέπει να προσεγγίσετε θέσεις εργασίας στο κόσμο του digital marketing. Πώς πρέπει να είναι δομημένο το βιογραφικό σας και πως θα αυξήσετε τις πιθανότητες για να πραγματοποιείτε επιταχυμένα interviews.
Επίσης σημαντικό κομμάτι είναι εκείνο που σας δείχνει πως πρέπει να πουλάτε τις υπηρεσίες στους πελάτες σας καθώς και πως να τους διαχειρίζεστε.
Εισηγηγής: Θοδωρής Μουλός, CEO, GrowthRocks
Τις παρουσιάσεις των projects (digital marketing plans) σε ένα 4ωρο session με όλες τις ομάδες και τους εισηγητές.
Online τεστ αξιολόγησης: 1 ώρα
Graduation: είναι η ώρα να γιορτάσουμε όλοι μαζί!
Αξιολόγηση/πρακτική
- Ομαδική εργασία σε ένα digital project σε συνεργασία με την ομάδα των εισηγητών
- Τεστ αξιολόγησης (1 ώρα - 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής)
25+ ώρες e-learning
OMCA Foundation Course
Aφού ολοκληρώσεις το Certificate in Digital Marketing, μπορείς προαιρετικά να προχωρήσεις με το OMCA Foundation course, ένα online μάθημα 25+ ωρών ασύγχρονης εκπαίδευσης, διάρκειας 1 μηνός. To OMCA Foundation Course συμπεριλαμβάνεται στις παροχές του Certificate in Digital Marketing.
Το μάθημα αυτό καλύπτει 8 γνωστικές περιοχές του digital marketing και είναι προαπαιτούμενο για την πιστοποίηση OMCA.
Μάθε περισσότερα για την πιστοποίηση OMCA
Είπαν για εμάς:
Ευχαριστούμε για την υποδειγματική συνεργασία και εις άλλα με υγεία!
Ξεκίνησα να αρθρογραφώ για τους TechBiz Addicts, πρόκειται για ένα blog που ενημερώνει για γεγονότα σχετικά με την τεχνολογία και την επιχειρηματικότητα, ενώ παράλληλα συνεισφέρω στο digital marketing (ώρα να γίνει όλη η γνώση που έλαβα από εσάς πράξη)
Η βασική λέξη που θα μου μείνει από το πρόγραμμα είναι το ”The Phygitals”. Όχι μόνο επειδή αντιπροσωπεύει την ομάδα εργασίας μας , αλλά και την εξέλιξη του προγράμματος. Ξεκινήσαμε Physical καταλήξαμε Digital … με ότι σημαίνει αυτό
Το πρόγραμμα ήταν πραγματικά εξαιρετικού επιπέδου και είμαι πολύ ικανοποιημένη που το παρακολούθησα. Η ομάδα καθηγητών TOP of the TOP !
Η ομάδα συμφοιτητών αγαπημένη
One of the best courses I have ever attended. Very professional teachers and easy to understand knowledge. Everything I learned I will use it in the future in my business.
Thank you very much.
It was a great experience full of knowledge.
Thank you very much for this opportunity! It was a unique experience - high level - targeted - direct - perfectly organized.
I was looking to find a Digital Program that would help enhance my general knowledge of Social Media and Digital Platforms and put everything into perspective and came across HAU’s program. It fully encompassed all that I already knew and added a wealth of knowledge that I previously didn’t.
All in all, it is a program that I would recommend both to newcomers and to those already experienced in the Digital field and who feel the need to have a well-rounded knowledge of all things Digital.
Το πρόγραμμα είναι πολύ καλά δομημένο, περιεκτικό και δίνει μια σφαιρική εικόνα του digital marketing αφού αναλύει κατανοητά τα κομμάτια που το συνθέτουν και αποσαφηνίζει τον τρόπο που αυτά συνδέονται μεταξύ τους. Εξαιρετικοί οι εισηγητές, μοιραστήκανε μαζί μας τις τελευταίες τάσεις, τεχνολογίες, στρατηγικές και τακτικές digital marketing, μέσα σ’ ένα διαδραστικό και ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα.
Κάθε θεματική ενότητα του προγράμματος εκτός από επικαιροποιημένη είναι και αναπόσπαστη και ξεχωριστά με βοήθησε τόσο στην επαγγελματική μου εξέλιξη, όσο και στην προσωπική μου ανάπτυξη.
Ενδεικτικά, διευρύνθηκαν σημαντικά οι γνώσεις μου σε εργαλεία και τεχνικές digital marketing, απέκτησα νέα οπτική πάνω σε σχετικά νομικά θέματα e-commerce και προστασίας δεδομένων, ενώ το υλικό που διδάσκεται ήταν επαρκές και για την απόκτηση των πιστοποιήσεων Google AdWords Fundamentals και Google Analytics.
Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τον άρτιο συντονισμό, προσδίδουν έναν άκρως ανταγωνιστικό και δυναμικό χαρακτήρα στο πρόγραμμα και το συνιστώ αναμφίβολα
Δεν το συζητάω καν. Άψογο σεμινάριο. Πολύ καλή οργάνωση, φιλικό προσωπικό, πάντα δίπλα μας.
Εισηγητές εξαιρετικοί, πραγματικά είμαι πολύ ενθουσιασμένος από το επίπεδο του σεμιναρίου.
Χίλια μπράβο σε όλους. Το έχω ήδη προτείνει σε γνωστούς
Θα το πρότεινα το σεμινάριο αυτό σε άλλους γιατί περιλαμβάνει όλες τις ενότητες του digital marketing σε αρκετά επαρκή αριθμό διδακτικών ωρών ώστε να αποκτήσεις μια καλή βάση, ειδικά για κάποιον που δεν γνωρίζει, και να ασχοληθείς με το digital marketing.
Το πρόγραμμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό για το κόστος του. Υπήρχε σωστή δομή και ακολουθία στις ενότητες και οι γενικές γνώσεις ήταν αρκετά χρήσιμες.
Η τελική εργασία θεωρώ ότι ήταν το highlight του σεμιναρίου, καθώς και τα σχόλια από τόσους πολλούς καθηγητές πολύτιμα.
Βρήκα την πρώτη μου δουλειά στον τομέα του digital marketing και ειδικότερα πάνω σε adwords, analytics και social!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμβολή σας!
Συνεχίστε αυτή την εξαιρετική δουλειά που κάνετε!!
Το Certificate in Digital Marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης κάλυψε ένα ευρύ φάσμα του αχανούς πεδίου που πραγματεύεται με εισηγητές οι οποίοι όλοι έχουν hands on experience κι έτσι τίποτε δεν ήταν θεωρητικό. Κάλυψε τις προσδοκίες μου και το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση σε όποιον βρίσκεται σε εισαγωγική φάση και θέλει να αποκτήσει μια γενικότερη αντίληψη.
Το σεμινάριο Digital Marketing του HAU ήταν μία πραγματικά εξαιρετική και ενδιαφέρουσα εμπειρία. Οι 110 ώρες του προγράμματος προσφέρουν πολλές και χρήσιμες γνώσεις στους συμμετέχοντες ανεξαρτήτως του γνωστικού επιπέδου που βρίσκονται σχετικά με το digital marketing. Οι εισηγητές είχαν υψηλού επιπέδου γνώση και μεγάλη εμπειρία στον κάθε τομέα. Ένα από τα highlight του σεμιναρίου ήταν οι εξαιρετικοί άνθρωποι που γνώρισα μέσα από αυτό με τους οποίους αποκτήσαμε τέτοια χημεία που έκανε τα session αξέχαστα. Τέλος η οργάνωση και διαχείριση από τους υπεύθυνους ενός τόσο απαιτητικού προγράμματος ήταν άρτια και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω πολύ!
Το certificate ανταποκρίθηκε πλήρως στις προσδοκίες μου! Πρόκειται για ένα πλήρες πρόγραμμα όπου γνώρισα τα διαφορετικά κομμάτια του digital marketing ενώ το τελικό project βοήθησε και στη πρακτική εφαρμογή όσων διδαχθήκαμε.
Οι εισηγητές ήταν πολύ καλοί γνώστες του αντικειμένου τους και συμβάλλουν ο καθένας με το δικό του τρόπο στο να γίνεται τo πρόγραμμα όλο και καλύτερο!
Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να μυηθεί στο κόσμο του digital marketing!
Κατέληξα σε αυτό το certification ύστερα από εκτενή έρευνα ανταγωνισμού και δεν το μετάνιωσα στιγμή! Αντιθέτως, υπερκάλυψε τις προσδοκίες μου, όσον αφορά τις γνώσεις και τα εφόδια που μας έδωσε. Όλοι οι εισηγητές είχαν τρομερή εμπειρία στο αντικείμενό τους και μοιράστηκαν την γνώση τους μαζί μας, απαντώντας σε όλα τα ερωτήματα που έγιναν.
Καλύπτοντας όλες τις βασικές γνώσεις που χρειάζεται να έχει ένας Digital Marketing Consultant, μου έδωσε την ευκαιρία να πετύχω την αλλαγή πόστου που επιζητούσα σε τμήμα Marketing!
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους υπεύθυνους του προγράμματος για την υποδειγματική οργάνωση και διαχείριση του προγράμματος.
Εξαιρετική εμπειρία και γνώση! Αυτό βέβαια που δίνει ψυχή στα παραπάνω είναι οι άνθρωποι. Γι’ αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω με την σειρά μου τους εισηγητές, για την υπομονή τους, τις γνώσεις και τον χρόνο που μοιράστηκαν μαζί μας, την υπέροχη ομάδα «συμμαθητών» που με την διαφορετικότητα του καθενός δημιουργήθηκε μια πραγματικά υπέροχη χημεία και τους υπεύθυνους του προγράμματος για την οργάνωση και την ήρεμη δύναμη με την οποία διαχειρίζονται κάτι τόσο απαιτητικό.
Δεν έτυχε – Πέτυχε!
Πήρα πολλά πράγματα από το συγκεκριμένο κύκλο, ο οποίος για εμένα εκπλήρωσε την υπόσχεση του, 100 ώρες μέσα από όλο το Digital Marketing. Επίσης μετά από πολλά χρόνια ξαναμπήκα στο ρόλο του μαθητή - φοιτητή, και ήταν κάτι που πραγματικά ανανέωσε την ψυχολογία και την καθημερινότητα μου.
Για τους εισηγητές ένα μπράβο για την προσπάθεια που κατέβαλαν (ο καθένας με τον τρόπο του) να επικοινωνήσουν και να μεταδώσουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους σε ένα κοινό - μωσαϊκό, πιστεύω ότι όλοι ήταν υψηλού επιπέδου και πραγματικά έδωσαν κομμάτι του εαυτού τους.
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα "εργαλείο" για τους επαγγελματίες που έχουν όραμα και υψηλά κριτήρια, όχι μόνο για τη δουλειά τους αλλά και για την προσωπική τους εξέλιξη.
Σε μια εποχή που τα γεγονότα και οι καινοτομίες στον ψηφιακό κόσμο τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, η Ελληνοαμερικανική Ένωση βάζει τα δυνατά της για να "ξεκλειδώσει " όλα τα μυστικά του χώρου για γνώστες και μη!
To Certificate in Digital Marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, ήταν ακριβώς αυτό που έψαχνα. Μια πλήρης εισαγωγή στο κόσμο του Digital Marketing.
Αξιόλογοι εισηγητές με όρεξη και ενθουσιασμό, μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και μας μύησαν στον "κόσμο" τους. Ευχαριστούμε πολύ, ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία!
Κάθε κομμάτι του σεμιναρίου είναι ένα απόλυτα χρήσιμο και αξιοποιήσιμο εργαλείο, για να μπορέσει ο σύγχρονος επαγγελματίας να εξελίξει τη δουλειά του και να είναι ανταγωνιστικός. Είναι επίσης εξαιρετικής σημασίας που οι εισηγητές είναι καταξιωμένοι επιχειρηματίες και επαγγελματίες γιατί έτσι μπορούν να βοηθήσουν ακόμη περισσότερο τους συμμετέχοντες στο σεμινάριο. Επίσης θα πρότεινα στους επόμενους συμμετέχοντες να πραγματοποιήσουν το project που θα τους ζητηθεί, γιατί είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να εφαρμόσουν άμεσα ότι έχουν διδαχθεί.
Ακόμη, οι συμβουλές των εισηγητών στα Projects, είναι σημαντικά εφόδια για να συνειδητοποιούν (οι συμμετέχοντες) τα σημεία που έχουν ελλείψεις στο τέλος του σεμιναρίου και έτσι να τους δίνεται η ευκαιρία να ξαναδούν τα πεδία στα οποία δεν έχουν εστιάσει αρκετά.