The HAU digital team

Συνεργαζόμαστε αποκλειστικά με επαγγελματίες της αγοράς που εκπροσωπούν μεγάλα brands, πρωτοπόρα digital agencies, εκδοτικούς οίκους που δραστηριοποιούνται δυναμικά στο internet, και εξειδικευμένους συμβούλους στο χώρο του digital marketing και του internet.

Image

Konstantinos Androutsos

CMO, ROIX.eu / Business Development, SEM-WIZARD / Data Driven Performance Digital Marketer

Academic Advisor - Certificate in Digital Marketing

Ο Κωνσταντίνος συναρπάζεται από τους αριθμούς, ενώ τα τελευταία «αρκετά χρόνια» συγκαταλέγεται στους Digital Marketing Oriented Professionals. Ασχολείται με την ανάλυση δεδομένων και με την χάραξη στρατηγικής σε διαδικτυακές επιχειρήσεις. Ήδη από το 2005 ασχολείται με το ψηφιακό marketing, ενώ οι σπούδαζε ακόμα Εφαρμογές Πληροφορικής στην Διοίκηση & την Οικονομία.
 
Η τεχνολογία και λόγω σπουδών είναι ένας τομέας που τον ενδιαφέρει πολύ καθώς εργάζεται για λίγο καιρό στο ΙΤ της Ασφαλιστικής Εταιρίας Ευρωπαϊκή Πίστη Asset Management AEDAK, αλλά η μοιραία σχέση με το Marketing θα τον κερδίσει όταν αναλαμβάνει τη θέση του Chief Marketing Officer στην Ellispoint.gr όπου θα δουλέψει σε όλο το φάσμα του digital marketing με έμφαση σε στρατηγική, επικοινωνία, περιεχόμενο, διαφήμιση και social media.

Image

Christina Athanasiou

Facebook for Business UK Team Leader & Sensei Minimal Ltd. Co-founder

Μετά τις σπουδές της στο Deree και το MA in Marketing στο Glamorgan University της Ουαλίας, ακολούθησαν 20 χρόνια σε πωλήσεις, διαφήμιση, τηλεόραση ως stand-up reporter, στο ραδιόφωνο ως παραγωγός και σε περιοδικά  όπου εργάστηκε ως δημοσιογράφος, συντάκτης (για το Voyager) και αρχισυντάκτης.

Μέχρι πριν το 2010, ήταν υπεύθυνη προμηθειών σε 12 νοσοκομεία της Αθήνας για χειρουργικά εργαλεία. Το 2016, η Χριστίνα φεύγει για Λισαβώνα, όπου ανέλαβε το άνοιγμα της ελληνικής αγοράς ως Marketing Expert για το Facebook. 9 Μήνες μετά, ανέλαβε ως Supervisor την ομάδα της Ολλανδίας και της Ελλάδας και το επόμενο quarter, ανέλαβε, Νορβηγία, Βέλγιο, Φινλανδία, Ελλάδα, Ολλανδία.

Image

Apostolos Boules

Performance Marketing & SEO Specialist, ΟΠΑΠ

Ο Απόστολος έχοντας σπουδάσει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στο ΕΜΠ, δούλεψε για πολλά χρόνια ως Web Developer, μέχρι που μετά από την ενασχόλησή του με τα Google Ads έκανε στροφή αρκετών μοιρών προκειμένου να εξερευνήσει τον κόσμο του Digital Marketing.

Στη GIM - Greek Internet Marketing πήρε ισχυρές βάσεις και το mindset γύρω από το Performance Marketing, τη στρατηγική, υλοποίηση και βελτιστοποίηση Google και Facebook Ads campaigns, ενώ μετά από μερικά χρόνια κόλλησε το "μικρόβιο" του Growth Hacking στη GrowthRocks, όπου εργάστηκε ως Growth Master και Head of Performance. Εκεί του δόθηκε η ευκαιρία να συνδυάσει τις τεχνικές του γνώσεις με το Marketing και επίσης να συνειδητοποιήσει τη σημασία που έχει το σωστό και αυτοματοποιημένο reporting στην καθημερινότητα και την αποτελεσματικότητα του Digital Marketer.

Image

Vicky Dallas

9AM (Tailor Made Web Applications) + Appocalypsis (Conversion Rate Optimization & Lead Generation Tools)

Η Βίκυ Ντάλλας, σπούδασε στην Αγγλία - Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Master σε E-Commerce.

Επιστρέφει στην Ελλάδα το 2006 και δημιουργεί την 9AM (Εταιρεία Κατασκευής Web Applications).  Το 2007 παράλληλα με τη 9AM κάνει Master σε Business Administration (MBA) στο ALBA Graduate Business School το οποίο ολοκληρώνει το 2009. 

Κύρια δραστηριότητά της είναι η 9AM που έχει εξειδικευτεί στην κατασκευή Tailor Made Web Applications + Websites. Αλλά από το 2009 ασχολείται και με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 ξεκινά το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com) που βοηθάει στο Conversion των Ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν E-mails.

Image Evripidis Gourgoulidis Influencers Marketing Instructor

Evripidis Gourgoulidis

Corporate & Brand Communications Manager, Balkans Estée Lauder Hellas S.A.

Με 10 γεμάτα χρόνια επαγγελματικής πορείας στο Beauty Industry μέσα από 2 κορυφαίες εταιρείες Ομορφιάς Παγκοσμίως, σε θέσεις επικοινωνίας και μάρκετινγκ, θεωρεί ότι ίσως ξέρει «αυτό που θέλουν οι γυναίκες… αλλά και οι άντρες», ως καταναλωτές καλλυντικών. Δεν είναι σίγουρος εάν η ομορφιά -όπως λένε- θα σώσει τον κόσμο, αλλά πιστεύει πως σίγουρα μπορεί να τον κάνει καλύτερο.

Ο Ευριπίδης μετά από το Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστήμιου, συνέχισε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών κάνοντας μεταπτυχιακό πάνω στο HR και ολοκλήρωσε τις σπουδές του, με ένα 2ο μεταπτυχιακό στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, πάνω στη Διαχείριση Συγκρούσεων και την Επικοινωνία.

Στα φοιτητικά χρόνια τον είχε συνεπάρει η δημοσιογραφία, αρθρογραφώντας σε διάφορα περιοδικά (ΚΛΙΚ, STATUS, OZON, κ.α.). Για λίγο διάστημα μετά τις σπουδές, βρίσκεται στη Βουλή των Ελλήνων ως επιστημονικός συνεργάτης βουλευτή, αλλά τελικά ένα corporate περιβάλλον ήταν ιδανικότερο για τον ίδιο...

Image

Panagiotis Kakolyris

Communications Strategist, Director,Political Observatory - CIEPEG University of Peloponnese

Ο Παναγιώτης Κακολύρης είναι επικεφαλής του ερευνητικού προγράμματος «Πολιτικό & Εκλογικό Παρατηρητήριο» στο Κέντρο Διεθνούς & Ευρωπαϊκής Πολιτικής Οικονομίας & Διακυβέρνησης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.  

Είναι εκλεγμένο μέλος στο ΔΣ του Ευρωπαϊκού Δικτύου Πολιτικών Ιδρυμάτων (ΕΝΟΡ) και επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας για το Μέλλον της Ευρώπης. Εργάζεται ως σύμβουλος στρατηγικής, επικοινωνίας και διαχείρισης κρίσεων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, ενώ αρθρογραφεί συστηματικά στο protagon.gr.

Έχει εργασθεί ως δημοσιογράφος σε ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ (Τhe European, Flash 96, Alpha TV, Ελεύθερος Τύπος κ.α.).

Image

Alexandros Karampelas

CEO & Founder @ GrowthOwls | Digital Growth Manager @ Attica Media Group - Capital.gr

Ο Αλέξανδρος Καράμπελας έχει πάθος με τα έξυπνα και πρωτότυπα growth concepts και στρατηγικές. Λατρεύει τα data γιατί όπως λέει "without data you're just a person with an opinion". Έχει σπουδάσει Business Administration και από νεαρή ηλικία ασχολήθηκε με την οικογενειακή επιχείρηση Fashion Revolution by GK η οποία δραστηριοποιούταν στον χώρο της μόδας με μεγάλες brands όπως Lakis Gavalas, Moschino, Nikos Apostolopoulos, Cinema by Panos Zinas, Dr Martens, Converse, Cavalli και άλλες.

Έχει αποκτήσει εμπειρία σε Marketing, Sales, Management , PR & Business Development μέσα από διάφορες διοικητικές θέσεις σε γνωστές επιχειρήσεις όπως ICAP SA, EXUS Ltd, Lakis Gavalas SA, N. Stravrolopoulos Law Firm και άλλες.

Το 2015 κάνει στροφή στην καριέρα του και μπαίνει στον κόσμο του digital marketing που πάντα τον γοήτευε. Από το 2015 και μέχρι τα μέσα του 2018 εργάστηκε σαν Head of SEO Department & Consultant στην GIM Greek Internet Marketing σαν Head of SEO Dept σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στρατηγικές για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις όπως ναυτιλιακές, ειδησεογραφικά, ιατρικά κέντρα κ.ά.

Image

Theodore Moulos

Group CEO GrowthRocks, Viral-Loops

Ο Θεόδωρος Μουλός έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση επιτυχημένων και επικερδών προϊόντων λογισμικού. Αυτήν τη στιγμή είναι ο Group CEO δύο ανερχόμενων πολυεθνικών εταιρειών με πελάτες σε 16 χώρες: της GrowthRocks και της Viral-Loops.

Η GrowthRocks είναι ένα από τα πρώτα Growth Hacking agencies σε διεθνές επίπεδο και βρίσκεται στην 1η θέση της κατάταξης για τον όρο "Growth Hacking agency" παγκοσμίως. Μόλις μέσα σε 3 έτη κατάφερε να εδραιώσει τις δραστηριότητές της σε 16 χώρες και με γραφεία σε πολλές από αυτές.

Έχει επίσης αναπτύξει το VC-backed startup Viral Loops -μια πλατφόρμα SaaS για Referral Marketing με 40% Growth Rate κάθε μήνα.

Ο Θοδωρής πριν αφιερώσει αποκλειστικά τις δυνάμεις του στο Growth Hacking και το Viral Marketing, κατείχε διάφορες διοικητικές θέσεις ως COO, CEO, BoD σε πολυεθνικές εταιρείες εντός και εκτός Ελλάδας.

Μερικές από τις επιτυχίες του περιλαμβάνουν τη δημιουργία του i-docs, ενός διεθνούς προϊόντος που αφορά στην Διαχείριση Επικοινωνίας Πελατών, και του segmatiX, ενός προϊόντος για την Αυτοματοποίηση του Marketing, το οποίο βρήκε ανταπόκριση σε σημαντικές αγορές της Ευρώπης.

Image

Dimitris Nikolakopoulos

Chief Digital Officer, Attica Media Group, Capital.gr

Ο Δημήτρης κατέχει σήμερα τη θέση του Chief Digital Officer σε έναν από τους μεγαλύτερους εκδοτικούς ομίλους στην Ελλάδα, τις Αττικές Εκδόσεις, με πληθώρα ψηφιακών και έντυπων μέσων.

Ο Δημήτρης Νικολακόπουλος σπούδασε επικοινωνία στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος με εξειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Πολιτικές επιστήμες.  Ευτυχώς για το χώρο των digital media και ίσως και για τον ίδιο, δεν τον κέρδισε η πολιτική.

Ξεκίνησε στον όμιλο στη θέση του Commercial & Business Development Director (Print/Digital) όλων των περιοδικών, εφημερίδων και ψηφιακών μέσων, όπως Forbes και εφημερίδα Κεφάλαιο, www.capital.gr , www.forbesgreece.com, www.askmen.com , www.esquire.gr, www.madamefigaro.gr, www.shape.gr, www.missbloom.gr , www.yupiii.gr, www.themamagers.gr, www.kairos.gr, www.tripadvisor.com.gr, www.msn.com, Inmobi, και έντυπα όπως: Madame Figaro, Harper’s Bazaar, Esquire , Shape, Celebrity, Mirror, Casaviva, Tiletheatis, Tilerama, Akis Petretzikis, Contract, Tasty Guide, Check in Athens, Ikos Magazine.

Ο  Δημήτρης Νικολακόπουλος έβαλε την υπογραφή του στη μετάβαση ενός παραδοσιακού ομίλου ΜΜΕ στην ψηφιακή εποχή αναλαμβάνοντας τη διαμόρφωση της εμπορικής στρατηγικής, της απόδοσης και της καινοτομίας των Αττικών Εκδόσεων. Επένδυσε σε νέες τεχνολογίες, π.χ. στο programmatic advertising, δημιουργώντας έτσι νέα κανάλια εσόδων σε display, video & content, και πάνω από όλα φέρνοντας τους διαφημιζόμενους πιο κοντά στο κοινό που τους αφορά...

Image

Angelos Nikolopoulos

Directbookings (Digital Hospitality Marketing Experts)
Ο Άγγελος Νικολόπουλος είναι ιδρυτής και Digital Strategist στην Directbookings, του πιο γρήγορου αναπτυσσόμενου Hospitality Digital Marketing Agency στην Ελλάδα, το οποίο εστιάζεται στο travel industry αποκλειστικά, διαχειρίζοντας μεγάλα ξενοδοχειακά Brands και προσφέροντας υπηρεσίες όπως Business Strategy, Advertising, User Experience και Data Analysis.
Image

Marina Ntouzina

Programmatic & Tech Digital Solutions Manager, Αττικές Εκδόσεις / Capital.gr

Η Μαρίνα Ντουζίνα ξεκίνησε την επαγγελματική της πορεία στο χώρο των media το 2010.  H τεχνολογία , η εξυπηρετηση πελατών και ο χώρος της digital διαφήμισης έγιναν το αγαπημένο και φυσικο της περιβάλλον.

Είναι πλέον υπεύθυνη του τμήματος programmatic & tech digital solutions του ομίλου των Αττικών εκδόσεων και του capital.gr με hands on εμπειρία τόσο στην υλοποίηση programmatic ενεργειών με τους μεγαλύτερους demand partners όσο και στη στρατηγική του yield optimization & maximizing inventory supply έχοντας πάντα ως στόχο την μεγιστοποίηση και βελτιστοποίηση του digital programmatic εσόδου. 

Image

Vicky Partheni

Advertising Director, Prime Applications S.A. (newsbeast.gr)
Η Βίκυ Παρθένη είναι η Advertising Director στην Prime Applications S.A (newsbeast.gr, news.gr, weather.gr, Sidagi.gr και Baby.gr). Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Ναυτιλιακά αλλά την κέρδισε η αγάπη της για την έρευνα και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και αργότερα η πώληση. Η Βίκυ εργάζεται τα τελευταία 20 χρόνια αποκλειστικά στις πωλήσεις.
Image

Dimitris Pefanis

Διευθυντής Οικονομικού και Επιχειρηματικού Περιεχομένου, Όμιλος DPG

 

Ο Δημήτρης Πεφάνης, βραβευμένος δημοσιογράφος και στέλεχος με 20+ χρόνια εμπειρίας στα digital media, είναι Διευθυντής Οικονομικού και Επιχειρηματικού Περιεχομένου στον Όμιλο DPG, ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, έχοντας στο δίκτυό του μεταξύ άλλων το CNN.Greece και το Newsbomb.

O Δημήτρης Πεφάνης σπούδασε Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σε New Media Journalism από το Emerson College των Ηνωμένων Πολιτειών.

Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος στην Ελλάδα και στις Ηνωμένες Πολιτείες καλύπτοντας μεταξύ άλλων θέματα τεχνολογίας, οικονομίας και ψηφιακών μέσων.

Ξεκίνησε την καριέρα του το 1998 στο Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη και το 2007 αφιερώθηκε στα ψηφιακά μέσα ξεκινώντας ως αρχισυντάκτης της ψηφιακής έκδοσης της εφημερίδας  (tanea.gr)., για να αναλάβει το 2011 τη διεύθυνση του in.gr, ενός από τα πρώτα και «θρυλικά» web portals στην Ελλάδα.

Το 2015 μέχρι το 2020 ανέλαβε Γενικός Διευθυντής του Insider.gr, ένα από τα σημαντικότερα οικονομικά sites της χώρας.

Image

Vassilis Stathopoulos

VP of Growth, ProveSource | SaaS Specialist

Ο Βασίλης Σταθόπουλος, αν και είναι από τους νεαρότερους σε ηλικία εισηγητές που συνεργαζόμαστε στα Digital Marketing εκπαιδευτικά προγράμματά μας, είναι από τους λίγους που έχουν ξεκινήσει εξ αρχής την καριέρα τους στο συγκεκριμένο πεδίο, αποκτώντας εξειδίκευση στο Growth Marketing και Content Marketing καθώς και πιστοποιήσεις του χώρου.

Ο Βασίλης έχει θέσει εξ’αρχής στόχο της καριέρας του το να βρεθεί ανάμεσα στους καλύτερους Digital Marketers σε όλο τον κόσμο.

Γι’αυτό και παράλληλα με τις σπουδές του στο Τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διετέλεσε πρόεδρος του Δ.Σ. του ThinkBiz, του πρώτου συλλόγου νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, με projects όπως το CruiseInn, Datathon και το Day in a startup, ενώ ανήκει στους διοργανωτές του Athens Startup Weekend University.

Έχοντας πάντα το μικρόβιο της καινοτομίας στο αίμα του, το 2016 τον κέρδισε το Growth Marketing, όταν ξεκίνησε ως Growth Marketer στη GrowthRocks, το πρώτο Growth Hacking Marketing Agency στην Ελλάδα. O Βασίλης πολύ γρήγορα κατέκτησε τη θέση του Head of Growth, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη international εταιριών και startups όπως η Nestle, η Nokia, η Oriflame, η GE Healthcare, η Airtickets και πολλές ακόμη, μέσω στοχευμένου Digital Marketing και Growth modeling.

Σήμερα ο Βασίλης συνεχίζει την καριέρα του ως VP of Growth στην ProveSource, μια SaaS πλατφόρμα που προσφέρει στους χρήστες της πολλές λύσεις για Social proof conversions.

Image

Makis Themelis

Head of e-Commerce, Public (Retail World SA)

Ο Μάκης Θέμελης είναι ένας από τους πλέον έμπειρους επαγγελματίες στην Ελλάδα με εξειδίκευση σε digital marketing, digital transformation strategies, digital sales, advertising & media, e-commerce, m-commerce, SaaS και με μακρά προϋπηρεσία σε διάφορους κλάδους του λιανεμπορίου, τηλεπικοινωνιών, αθλητισμού και παροχής υπηρεσιώ digital marketing & sales, loyalty, retention & omnichannel marketing.

Σπουδάζει Ευρωπαϊκές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Μαδρίτης και στο University of Essex και κάνει ένα μεταπτυχιακό σε International Business Relations στο Warwick Business School.

Ξεκινά την καριέρα του στη Citibank ως Key Account Sales & Marketing Executive στο Τμήμα International Personal Banking. Γρήγορα όμως αφήνει τον χρηματοοικονομικό κλάδο για να μπει στο συναρπαστικό κόσμο του εμπορείου και συγκεκριμένα στις πωλήσεις στην Marcus Evans και στην India Foxtrot, θυγατρική των eBay/iForce/Oracle, ως Senior European Business Development Manager.

Image

Karolos Tsiligirian

CEO, GIM - Greek Internet Marketing

Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν το 2009 ξεκινά την GIM-Greek Internet Marketing με σκοπό να κάνει γνωστή στην Ελλάδα την τέχνη και την επιστήμη του digital marketing.

Σπούδασε στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Τμήμα Οικονομίας και Ανάπτυξης αλλά γρήγορα τον κέρδισε ο χώρος των επιχειρήσεων, όπου με την ομάδα της GIM ανέλαβε την προώθηση πολλών επιχειρήσεων σε διάφορους κλάδους, συνδυάζοντας στρατηγικά διαφορετικές Internet Marketing τεχνικές. 

Ο Κάρολος έχει διαχειρισθεί σύνθετα projects σε Website Programming, και Website Development. Διαθέτει πλούσια εμπειρία σε e-commerce projects, SEO και Conversion Rate Optimization.

Image

Kostas Tsitsas

Editor in Chief, Reader.gr

Ο Κωνσταντίνος Τσίτσας ανατράφηκε μέσα στα ΜΜΕ. Το 1989, 17 ετών, ξεκίνησε να εργάζεται στην εφημερίδα Επικαιρότητα σπουδάζοντας παράλληλα δημοσιογραφία στον Ευρωπαικό Εκπαιδευτικο Οργανισμό. Έπειτα από ένα σύντομο πέρασμα από το το ραδιόφωνό και τη συχνότητα του Ελλάδα FM 88,3, ανακαλύπτει τον κόσμο των περιοδικών στις Εκδόσεις Λυμπέρη. Εργάζεται στο εβδομαδιαίο περιοδικό Εγώ πριν μεταπηδήσει στο αντρικό life style και στο περιοδικό Status. Το 1996 φεύγει από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων για να μπει στην ομάδα που επαναλανσάρει το ξεπεσμένο τότε ελληνικό Playboy από τις Αττικές Εκδόσεις, του οποίου αναλαμβάνει αργότερα την αρχισυνταξία.

Το 2000 μεταπηδά στον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη και ως Διευθυντής Σύνταξης συμμετέχει στο επαναλανσάρισμα του εβδομαδιαίου περιοδικό Ταχυδρόμος με την εφημερίδα Τα Νέα.

Image

Savvas Zortikis

CEO, ViralLoops

Ο Σάββας βοηθά επιχειρήσεις και startups που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόρειο να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση με τεχνικές viral marketing και word of mouth.

Αυτό το πραγματοποιεί καθημερινά με πελάτες κυρίως του εξωτερικού μέσω της Viral Loops, μιας all-in-one viral marketing platform την οποία ανέπτυξε και συνεχίζει να την εξελίσει με μια ομάδα digital & growth marketers. 

Ο Σάββας είναι συνιδιτής ακόμα τριών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της GrowthRocks, του πρώτου Growth Hacking Marketing Agency στην Ελλάδα. Μέχρι να ασχοληθεί με την Viral Loops έκανε ένα ενδιαφέρον ταξίδι στο κόσμο του digital marketing ξεκινώντας πρώτα τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Πειραιά στο Τμήμα Βιομηχανικών Σπουδών και Τεχνολογίας.

Εξειδικεύεται και στο web development και λίγο πριν αποφοιτήσει ξεκινά ως Operations Assistant και Process Improvement Coordinator στην Label Experts, μετά εργάζεται για λίγο χρονικό διάστημα στην iDocs ως Applications Assistant και κατόπιν στην segmatiX ως Product Marketing Manager.

Παράλληλα παίζει μουσική με την μπάντα του. Και η μπάντα, η οποία αποτελείται επίσης από έναν Φυσικό, έναν Μαθηματικό κι έναν Designer, αλλάζει απρόσμενα αλλά ευχάριστα τον προσανατολισμό της και ξεκινά το πρώτο Growth marketing agency στην Ελλάδα με συνιδριτή τον Σάββα Ζορτίκη και ιδρυτή και CEO, τον Θοδωρή Μουλό.

Σε όλη τη πορεία του μέχρι και την GrowthRocks, αναπτύξει marketing automation καμπάνιες μεγάλων οργανισμών και επιχειρήσεων, όπως η BMW Σουηδίας και Carrefour Ελλάδος, σε περισσότερες από 16 χώρες. Η γρήγορη ανάπτυξη της GrowthRocks, οδηγεί και στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας referral marketing, η οποία γίνεται η αυτόνομη και εξαιρετικά επιτυχημένη startup Viral Loops με CEO τον Σάββα.