Data Protection and Marketing

Προσωπικά Δεδομένα και Marketing

Μάθε πώς γίνεται ορθή συλλογή και χρήση προσωπικών δεδομένων για ενέργειες marketing online & offline

Τί προβλέπει η νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων για ενέργειες maketing;

Εφαρμόζεται το GDPR στις ενέργειες marketing ή είναι άλλη νομοθεσία αυτή που εφαρμόζεται;

Χρειάζεται όντως συγκατάθεση για μια ενέργεια marketing;

Τι συμβαίνει με τα cookies και τα impressions και γιατί όλοι ασχολούνται με αυτά;

Τι αλλαγές έρχονται με το ePrivacy Regulation;

Στο σεμινάριο παρουσιάζουμε πως επηρεάζει η νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων τις ενέργειες marketing. Εντοπίζουμε σχετικούς κινδύνους, και προτείνουμε λύσεις για να τους αποφύγουμε με πολλά παραδείγματα.  Στο σεμινάριο θα θέσουμε τις βάσεις προετοιμασίας για ένα cookieless μέλλον.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών marketing και media, εταιρειών δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, δικηγόρους και νομικούς συμβούλους εταιρειών.

Τι θα κερδίσεις από το συγκεκριμένο πρόγραμμα:

  • Θα αποκτήσεις σαφή γνώση των διατάξεων της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων που αφορούν ενέργειες marketing (online & offline)
  • Θα κατανοήσεις ποια χρήση δεδομένων επιτρέπεται και ποια απαγορεύεται για σκοπούς marketing
  • Θα κατανοήσεις τις αλλαγές που πρόκειται να έρθουν, ιδίως στην online διαφήμιση
  • Μέσα από πολλά πρακτικά παραδείγματα θα κατανοήσεις πως συλλέγονται προσωπικά δεδομένα για σκοπούς marketing τηρώντας τις διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας.

Περιεχόμενα

  • Βασικές διατάξεις της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων που εφαρμόζονται σε ενέργειες marketing
  • Επιτρεπτές χρήσεις προσωπικών δεδομένων για ενέργειες marketing ανά μέσο (emails, digital, newsletters, αλληλογραφία, τηλεφωνικές κλήσεις, sms, messaging apps, διαγωνισμοί)
  • Ο ρόλος των εμπλεκόμενων μερών σε ενέργειες marketing:
    • διαφημιζόμενοι
    • διαφημιστικές εταιρείες (digital agencies)
    • πλατφόρμες/εργαλεία
    • social media
  • Συγκατάθεση (ηλεκτρονική ή μη) για ενέργειες marketing
  • Cookies, programmatic και social media
  • Ο νέος Κανονισμός για την Προστασία της Ιδιωτικής Ζωής στον Τομέα των Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (ePrivacy) και πως θα αλλάξει την online διαφήμιση

Το σεμινάριο περιλαμβάνει πολλά παραδείγματα για τις πιο διαδεδομένες μορφές προωθητικών ενεργειών (newsletters, landing pages, lead forms, contact forms, πλατφόρμες, websites κτλ).

Εισηγητής:  Στάθης Παπαζαφειρόπουλος, Δικηγόρος

Ο Στάθης Παπαζαφειρόπουλος είναι δικηγόρος, με σπουδές στην Ελλάδα (Πτυχίο Νομικής Αθηνών) και στη Γαλλία (Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών (DESS) – Πανεπιστήμιο Paris 1 Panthéon – Sorbonne). Εξειδικεύεται στη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων και στο δίκαιο της διαφήμισης, ενώ διαθέτει εμπειρία πλέον των είκοσι ετών στη νομική διαχείριση κινδύνων και κρίσεων και στο χειρισμό νομικών υποθέσεων ενώπιον Αρχών Προστασίας Δεδομένων σε πολλές χώρες. Είναι σύμβουλος σε ζητήματα προσωπικών δεδομένων σε εταιρείες και ομίλους εταιρειών, με δραστηριότητες σε περισσότερες από 50 χώρες, σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία.

Εγγραφές

Συμπληρώστε το έντυπο της αίτησης και αποστείλατε στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Πληροφορίες διεξαγωγής

Ημερομηνίες διεξαγωγής:  18, 19, 20 Μαϊου 2021, 18.00-21.00

Διάρκεια: 9 ώρες

Πού θα γίνει: Online, Live Sessions

Τιμή συμμετοχής:

€320 έως τις 10 Μαϊου

€420 μετά τις 11 Μαϊου

Πληροφορίες: 210-3680056, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.